بها و زمان عرضه سامسونگ گلکسی J1 اعلام شد

Samsung-J1-specs-images-price

دسامبر گذشته بود که برای اولین بار چشمانمان به جمال سری جدید J سامسونگ روشن شد. رده‌ای که تا همین الان نماینده‌ای از آن ندیده‌ایم. البته ظاهرا اوضاع در حال تغییر است و یک خرده فروش آنلاین روسی حرف‌هایی از اولین نماینده این سری زده است.

پیش از این‌ها هم مشخص شده بود که Samsung J1 یک دستگاه پایین رده با مشخصاتی چون صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 800×480 پیکسل و چگالی پیکسلی 217ppi، پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای Marvell PXA1908 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، رم یک گیگابایتی و دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی خوهد بود. اندروید کیت‌کت و یک باتری 1850 میلی آمپری هم برایش درنظر گرفته شده است.

J1 در دو نسخه با پشتیبانی از یک و دو سیم کارت و پشتیبانی از LTE برای یکی از این نسخه‌ها بیرون خواهد آمد.

اینها اطلاعاتی بود که پیش از این‌ها هم شنیده بودیم، اما اخیرا اعلام شده که 23ام ژانویه یعنی چند روز دیگر، این هندست با قیمت 171 دلار در روسیه عرضه خواهد شد.

7 در مورد “بها و زمان عرضه سامسونگ گلکسی J1 اعلام شد”

  1. فقط پردازنده 64 بیتیش توش قابل توجهه و گر نه بقیه اش هیچی حدود قیمتم باید 350-400 باشه که ارزش خرید داشته باشه ممنون از مقالتون

  2. دیگه به نظرم این اشتباهه سامسونگه که مدام هر روز یه گوشی با یه عنوانه جدید معرفی میکنه ظاهرشون که یکیه امکاناتم که یکی پس دلیله این همه تنوعه اسمی میتونه براش در اینده فقط هزینه ها رو افزایش بده به نظرم تو هر رده ای چند مورد داشته باشه با کیفیته بالا بهتر ازین همه سر در گمیه

    1. **************************************
      اگر متن رو بخونین متوجه میشید که نوشته ( اندروید کیت‌کت و یک باتری 1850 میلی آمپری هم برایش درنظر گرفته شده است. )
      **************************************

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH