اسفند ماه امسال منتظر هوآوی P8 باشید!

هوآوی یکی از کمپانی‌های بزرگ حوزه موبایل در سال 2014 بود که توانست نام محصولات چینی را بالا ببرد. این شرکت با تولید محصولاتی نظیر اسند P7 و اسند میت 7 رقیبان قدری را به رقابت دعوت کرد. در حال حاضر محصولات هوآوی از سخت افزار قدرتمند در کنار رابط کاربری خوب استفاده می‌کنند که این دو با همراه هم یک برند صاحب نام را به وجود می‌آورند.

Huawei-Logo-1.5

اکنون بعد از موفقیت اسند P7، هوآوی در حال کار بر روی نسل بعدی پرچم‌داران خود است که اسند P8 نامیده خواهد شد. البته باید بگوییم هوآوی P8، زیرا که ظاهرا هوآوی از این پس از برند اسند استفاده نخواهد کرد.

حال گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هوآوی تصمیم دارد P8 را به عنوان یک محصول زیبا و باریک روانه بازار کند که از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد. 3 گیگابایت حافظه رم نیز وظیفه ذخیره سازی اطلاعات موقت این محصول را برعهده خواهد داشت.

هوآوی بر روی P8 یک پردازنده هشت هسته‌ای از نوع Kirin 930 قرار خواهد داد که انتظار می‌رود شاهد سنسور اثر انگشت نیز بر روی این محصول باشیم. احتمال دارد که P8 در اسفند ماه امسال که زمان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل است به عنوان جایگزینی مناسب برای P7 معرفی شود.

با این اوصاف هوآوی P8 اولین محصول بالا رده این شرکت در سال 2015 خواهد بود که انتظار می‌رود شاهد محصولات بیشتر و بهتری در طول سال جاری از هوآوی باشیم.

7 در مورد “اسفند ماه امسال منتظر هوآوی P8 باشید!”

  1. من که اصلا منتظرش نیستم.
    اینم با این امکانات حتما 2تومن قیمتو داره مثل میت7 جالبه هواوی هم داره قیمت گوشیاشو افزایش میده ولی هنوز کیفیت قبل رو دارن.

  2. این گوشی رقیبی برای همه گوشیاس …

    دمت گرم هواوی …ممنونم از شرکت هواوی که چش بعضیا رو در میاره …حسود هرگز نیاسود

  3. با این مشخصات!! و شایعاتی که برای برندهای دیگر وجود داره، رقیبی حساب نمیشه برای آنها اصلا !!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH