محصولات جدید سینولوژی در کشور معرفی شد

چند روز پیش شرکت سازگار ارقام سمینار خود را با حضور مدیران سینولوژی، سازگار ارقام، اصحاب رسانه و برخی از مدیران فعال در زمینه فناوری اطلاعات در بازار کامپیوتر و سازمان‌های دولتی برگزار کرد تا در آن به معرفی انواع راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سینولوژی بپردازند.

synology3

در این سمینار مدیر فروش سینولوژی از دفتر مرکزی به معرفی محصولات و راه‌حل‌های ذخیره سازی اطلاعات، سینولوژی پرداخت.

سینولوژی در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. دفتر مرکزی این کمپانی در تایوان بنا شده و دفتر نمایندگی در کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه و چین دارد. این کالا در ۷۰ کشور دنیا عرضه می‌شود. بیش از ۵۰۰ نفر در سینولوژی کار می‌کنند که بیش از ۷۰ درصد از آن‌ها مهندس هستند.

وی در ادامه به کیفیت راه‌حل‌های ذخیره‌‌سازی سینولوژی اشاره کرد و گفت محصولات سینولوژی  فوق‌العاده  قابل اعتماد هستند و خرابی کالاهای سینولوژی زیر ۱ درصد است .

او برای نشان دادن محبوبیت برند سینولوژی از گوگل ترندز استفاده کرد. گوگل ترندز ابزاری است که از طریق آن می‌توان محبوبیت کلمات کلیدی در موتور جستجوی گوگل را مقایسه کرد تا متوجه شد مردم کدامیک از عبارات را بیشتر جستجو می‌کنند. وی نشان داد که در وب نیز برند سینولوژی در مقایسه با دیگر فعالان تولید NAS بیشتر از کمپانی‌های دیگر مثل HP, cisco ،IBM و دیگران  محبوب است.

synology1

وی این موضوع را نشان دهنده‌ی آینده‌ درخشان سینولوژی دانست. سینولوژی از جانب رسانه‌های مختلف نیز جایزه‌های گوناگونی را دریافت کرده است. به عنوان مثال سینولوژی از نظر پی‌سی‌مگزین، یکی از مجله‌‌ی مطرح امریکا، بهترین امتیاز را در شاخه‌های NAS کسب کرده است. وی محصولات سینولوژی را بالاتر از برندهای مثل  اچ پی و سیسکو و دل دانست و گفت مشتریان بزرگ محصولات سینولوژی را ترجیح می‌دهند.

مدیر فروش سینولوژی سپس به معرفی محصولات خود پرداخت و تنوع آن‌ها را نشان داد  NASهای سینولوژی از ۱ تا ۱۶۰ عدد دیسک‌ سخت را در خود جای می‌دهند تا در مصارف مختلف و برای نیازهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرند. فرقی نمی‌کند که کاربر خانگی باشید یا کاربر تجاری، شما می‌توانید یکی از محصولات سینولوژی را استفاده کنید. سینولوژی برای هر کاربر یک محصول ویژه و خاص را طراحی کرده است .

محصولات سینولوژی بیشترین میزان رشد را در بین تمام برند های معتبر در دنیا دارد و محبوب ترین برند NAS می باشد و با ایجاد اعتماد در بین کاربران مختلف سهم بازار گسترده ای را به خود اختصاص داده است.

NAS  یا بطور کلی Network Attached Storage، دستگاه هایی با قابلیت اضافه کردن هارددیسک ها جهت افزایش میزان فضای ذخیره سازی و مناسب برای طیف وسیعی از کاربران هستند.

این دستگاه برای کاربران خود امکان ذخیره سازی اطلاعات با ضریب ایمنی بالا، امکان ویژه استفاده از فضای ابری رایگان (cloud) و قابلیت دسترسی به فایل ها و اطلاعات از راه دور را به کمک اینترنت فراهم کرده ساخته است. همچنین کاربر می تواند با استفاده از این فضا، اطلاعات را از یک Nas  به Nas  دیگر به صورت آفلاین یا آنلاین انتقال دهد و یا با با فضاهایی چون Drop Box ،Google Drive و هر سرویس تحت وب دیگری سینک شود.

NASهای سینولوژی می‌توانند با ذخیره یک نسخه از کلیه اطلاعات هارد بر روی هارد دیگر، نگرانی های کاربران برای از دست دادن اطلاعات، عکس ها و فیلم های را برطرف سازند از طرف دیگر قابلیت Auto Block هوشمند در صورت تشخیص دستگاه و بستن ورودی آی پی مشکوک و همچنین دو مرحله بررسی هویت از طریق پروتکل های SSL و HTTPS و ارائه بسته های بروز رسانی در بازه زمانی بسیار کوتاه جهت پوشش حفره های امنیتی از دیگر ویژگی های این دستگاه است به علاوه فایروال و آنتی ویروس رایگان مک کافی برای NASهای سینولوژی ضریب ایمنی این دستگاه را تا حد چشم گیری بالا می‌برد.

synology2

پنل کاربری NAS سینولوژی DSM است که به دلیل رابط کاربری ساده‌ای که دارد، به راحتی امکان مدیریت دستگاه و محتوای آن را برای کاربر امکان پذیر می‌سازد.

سری‌های J ،XS ،XS+ ،Plus و Value کلیه مدل‌های موجود NAS سینولوژی را تشکیل می‌دهند. این دستگاه‌ها امکان نصب یک تا ۱۰۶ هارددیسک را در حالت‌های SAS ،SSD ،SATA و غیره را در مدل‌های مختلف مهیا ساخته و برای مصرف خانگی و سازمانی و مدیریتی مناسب است. همچنین به کمک دو پورت شبکه بر روی برخی از مدل‌ها، امکان افزایش پهنای باند نیز فراهم گردیده است.

3 در مورد “محصولات جدید سینولوژی در کشور معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH