مشخصات فبلت جدید هوآوی لو رفت؛ بدنه فلزی و بهایی عالی!

هوآوی سال گذشته، با تولید و عرضه یکی از محصولاتش در مراسم MWC همه خبرنگاران را به نحوی سورپرایز کرد. جایی که این کمپانی چینی، از فبلت جدید خود پرده برداری کرد! MediaPad X1 دستگاهی سبک، باریک و خوش دست بود که یک صفحه نمایش 7 اینچی را در خود جای داده بود ولی به هیچ وجه بزرگ‌تر از Xperia Z Ultra سونی نشده بود! به همین دلیل اصرار داریم تا این محصول را فبلت نامیده و به دلیل قابلیت‌هایی که دارد و البته خوش‌دست بودنش، نام تبلت را از روی آن برداریم.

حال انتظار داریم تا ادامه راه X1 را در مراسم MWC امسال ببینیم. محصولی که به احتمال قوی به نام Honor X2 وارد بازار خواهد شد. X2 از یک بدنه باریک یکپارچه آلومینیومی بهره برده و فعلا این تنها چیزی است که از این فبلت به بیرون درز کرده است!

عکس‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهد سایز صفحه نمایش این فبلت کمتر از 7 اینچ است.

انتظار می‌رود که فبلت X2 (یا اگر دوست داشته باشید بگوییم تبلت X2)، با یک طراحی خاص در قسمت جلویی عرضه شده و خبری از حاشیه‌های زیاد در اطراف صفحه نمایش نباشد! کاری که هوآوی مدتی است بر روی آن تمرکز کرده است! علاوه بر این به احتمال قوی سخت افزار خوبی نیز به همراه این فبلت عرضه خواهد شد.

X2 با وضوح FHD عرضه شده و پردازنده آن نیز چیپست 8 هسته‌ای kirin925 است که به همراه 3 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

قیمت حدودی این فبلت از 320 دلار آغاز خواهد شد. قیمتی که برای یک محصول با بدنه‌ای آلومینیومی، ظاهری شیک و امکاناتی مناسب بسیار خوب محسوب می‌شود!

تصاویر لو رفته این فبلت زیبا را با هم می‌بینیم:

honor-x2-leak1 honor-x2-leak2 honor-x2-leak3

10 در مورد “مشخصات فبلت جدید هوآوی لو رفت؛ بدنه فلزی و بهایی عالی!”

  1. میگم این هوواوی هم یه لطفی بکنه فرمول کار با کیفیت و قیمت کم رو به بقیه مثل سامسونگ و … بگه. فکر کنم جادو میکنه

    1. بقیه شرکتا وقتی دارن از اسم و رسمشون سو استفاده میکنن و سود های کلان تو جیبشون میزارن چرا این کار رو بکنن؟ به فکر ملت نیستن که به فکر جیبشونن البته همین هواوی هم یه زمانی مثل بقیه شرکتای بزرگ میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH