باتری اپل واچ عملکردی ضعیف‌تر از ساعت‌های اندرویدی دارد!

با وجود اینکه اپل ساعت هوشمند خود را مدتی است که معرفی نموده اما فعلا این محصول روانه بازار نشده و تنها توسعه دهندگان قادر به استفاده از آن برای توسعه برنامه‌های خود هستند. حال 9to5Mac گزارشی را منتشر کرده است که در آن توسعه دهندگان عملکرد باتری اپل واچ را چیز چندان قابل توجهی ندانسته‌اند و از دیدگاه آنان باتری این محصول عملکردی شبیه به ساعت‌های اندرویدی و حتی ضعیف‌تر از آن‌ها دارد.

apple-watch

اپل در کنفرانس خبری خود مدعی شد که اپل واچ قادر است یک روز کامل را دوام بیاورد اما به این نکته اشاره نکرده بود که تنها زمانی این امر امکان پذیر است که ساعت هوشمند چندان کاری انجام ندهد و در اغلب اوقات صفحه آن خاموش باشد. توسعه دهندگان به این نتیجه رسیده‌اند که در زمان استفاده سنگین از اپل واچ این محصول تنها 2.5 الی 4 ساعت دوام می‌آورد! در شرایطی که ساعت گاهی روشن و گاهی خاموش باشد اپل واچ قادر است تا 19 ساعت فعالیت خود را ادامه دهد که این تقریبا زمانی از صبح تا شب را محسوب می‌شود تا اینکه کاربر آن را به شارژر بی‌سیم متصل کند.

البته 9to5Mac مدعی شده است که اپل واچ زمانی که در حال استند‌بای باشد، قادر است تا 3 روز دوام بیاورد. پس اپل چندان هم در این زمینه نتوانسته است رقبا را پشت سر بگذارد و در واقع عملکردی نظیر ساعت‌های اندرویدی و حتی ضعیف‌تر از بسیاری از آن‌ها دارد. اپل نیز در این خصوص مدعی شده است که تاکنون باتری 3000 دستگاه را بررسی کرده است.

3 در مورد “باتری اپل واچ عملکردی ضعیف‌تر از ساعت‌های اندرویدی دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH