این دو ماشین با ظاهر احمقانه خود در واقع دوچرخه هستند! (به همراه تصویر)

Cyclone-2

شاید در ابتدای مشاهده این دو خودرو، به فکر فرو بروید و احساس کنید که با ماشین‌هایی از آینده رو به رو هستید، اما اشتباه می‌کنید چرا که این دو وسیله بیشتر از آنکه ماشین باشند، دوچرخه هستند! البته این واژه به معنای استفاده از دو چرخ نیست بلکه به معنی وجود پدال به عنوان نیروی محرکه آن‌ها است.

این دستگاه‌ها که توسط Cameron و Rachel Van Dyke ابداع شده‌اند، با نام‌های Cyclone و Zeppelin شناخته می‌شوند.

Cyclone که ظاهری کلاسیک و مانند ماشین‌های 1920 میلادی دارد، توانایی حمل دو مسافر علاوه بر راننده و سرنشین کناری‌اش را نیز داشته و وظیفه به حرکت در آوردن با دو فرد جلویی است.

Cyclone-1 Cyclone-3 Cyclone-4 Cyclone-5

Zeppelin که چهره‌ای کاملا متفاوت از Cyclone دارد، مانند خودروهای آینده بوده و بدنه‌ای آیرودینامیک و تخم مرغی شکل به خود گرفته است. البته Zeppelin به غیر از توانایی حرکت با پدال، مجهز به یک موتور الکتریکی نیز است و به همین خاطر می‌تواند تا نزدیک به 40 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

Zeppelin-1 Zeppelin-4 Zeppelin-3 Zeppelin-2

 

Zeppelin-5

این خودروهای پدالی برای حرکت در سطح شهر نیاز به هیچ‌گونه پلاک گذاری ندارند و رانندگان آن‌ها نیز بدون گواهی‌نامه رانندگی قادر به راندن آن‌ها هستند. همچنین هیچ اجباری برای بیمه کردن نبوده و خلاصه با دو دستگاه بسیار کم خرج و مقرون به صرفه رو‌به‌رو هستید؛ ضمن اینکه حرکت کردن با آن‌ها برای سلامتی‌تان نیز بسیار مفید است!

Cyclone و Zeppelin هنوز برای فروش عرضه نشده‌ و در نمایشگاه خودروی دیترویت به معرض دید عموم گذاشته شدند.

4 در مورد “این دو ماشین با ظاهر احمقانه خود در واقع دوچرخه هستند! (به همراه تصویر)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH