اچ‌تی‌سی وان M9 با دوربین 20 مگاپیکسلی وارد می‌شود!

زمان زیادی تا اسفند ماه نمانده است و کمپانی‌های مختلف خود را برای معرفی یک پرچم‌دار جدید آماده می کنند. تاکنون تصاویر و اطلاعاتی از پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف منتشر شده است و تمام ما در کنفرانس موبایل امسال منتظر محصولاتی نظیر گلکسی S6، اکسپریا Z4 و البته اچ‌تی‌سی وان M9 یا همان هیما هستیم.HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(6)

تاکنون اطلاعاتی از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی منتشر شده است و امروز نیز تصاویری ثبت شده توسط این محصول به بیرون درز کرده‌اند. البته در این میان یک معما نیز وجود دارد که باید حل شود. این تصاویر توسط HTC 0PJA10 و HTC 0PJA13 ثبت شده‌اند که معلوم نیست کدام یک از آن‌ها پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی و کدام یک نسخه بزرگ‌تر آن است. اما به هر حال می‌دانیم که اچ‌تی‌سی وان M9 دارای چنین دوربینی بود.

وضوح تصویر 3024 در 5376 پیکسل است که با این اوصاف شاهد دوربین 16 مگاپیکسلی هستیم. اما از آن جایی که تصویر کراپ شده تا نسبت تصویر 16:9 را به وجود آورد، پس دوربینی که بر روی اچ‌تی‌سی وان M9 قرار گرفته است یک دوربین 20 مگاپیکسلی‌ست که احتمالا سونی آن را ساخته است. در ادامه می‌توانید تصاویر ثبت شده توسط پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی را مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

چه انتظاراتی از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی دارید؟

6 در مورد “اچ‌تی‌سی وان M9 با دوربین 20 مگاپیکسلی وارد می‌شود!”

  1. از مه گرفتگی و کنتراست ضعیف عکسها معلومه که سونی ساخته.البته اکثر گوشیا از لنز سونی استفاده می کنن اما پالایش عکسها توسط انالیزور های اختصاصی هر کمپانی صورت می گیره که اپل و نوکیا و سامسونگ در این قضیه بی رقیبن.نوکیا هم به نظرم کار خوبی کرد که از لنز سونی استفاده نکرد.دوربین 1520 کجا و دوربین زد وان کجا.هشت مگا پیکسل سونی با هشت مگا پیکسل نوت دو هم قابل قیاس نیست.تو ارایشگاه دو نفر از مجله روی میز عکس گرفتن و خودم با چشای خودم دیدم زد وان حتی دوربینش در مقابل نوت دو هم ضعیف عمل می کرد.نویز که سهله…عکسش پر برفک بود.همه چیز لنز نیست وگرنه نوت دو هم از لنز هشت مگا پیکسلی سونی استفاده می کنه اما همه ازش راضین.

    1. خیلی متخصصیا مهندس !!!
      کیفیت دوربین سونی اثبات شده هستش
      شما میگی نوت 2 ! نوت2 که سهله من خودم عکسهای نوت 3 رو با سونی تی ایکس مقایسه کردم نوت 3 عکساش مات و مبهوته
      اگه باور نداری برات لینکشو بذارم ؟!

    2. خب زد وانو رو تنظیمات دستی گذاشته بود؟لنز اصلی بوده تعویضی نبوده لنز کثیف نبوده؟با دوربینای سونی عکس گرفتن اداب میخواد کثه دوربینای حرفه ایه بلد باشی بهترینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH