بنچمارک اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس منتشر شد، شایسته لقب پرچم‌دار نیست!

گویا یک قانون نانوشته در میان کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون وجود دارد که هم‌زمان یا بعد از معرفی پرچم‌دار خود یک نسخه بزرگ‌تر آن را نیز معرفی می‌کنند (البته این قانون نانوشته در برخی کمپانی‌ها شامل ساخت نسخه کوچک می‌شود). حال نیز با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌دار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی گمانه زنی‌هایی در خصوص معرفی نسخه بزرگ‌تر آن نیز با نام وان M9 پلاس به گوش می‌رسد.

HTC-One-M9-Plus (1)

امروز نیز بنچمارک‌هایی از این محصول منتشر شده است که از طریق آن‌ها می‌توان به مشخصات نسخه پلاس پرچم‌دار اچ‌تی‌سی پی برد. پردازش‌های گرافیکی این محصول توسط PowerVR G6200 انجام می‌شود که از همین ابتدا نباید منتظر یک فبلت بالا‌ رده باشیم. فرکانس پردازنده اصلی دستگاه نیز 1.95GHz است که انتظار می‌رود نامش Cortex-A57 باشد.

HTC-ONE-M9-PLUS

سال گذشته کمپانی سونی، اکسپریا Z2 را با پردازنده اسنپ‌دراگون 801 معرفی کرد اما اکنون در بنچمارک‌ها فبلت جدید اچ‌تی‌سی پایین‌تر از Xiaomi Mi3 قرار گرفته است. این درحالی‌ست که Mi3 از اسنپ‌دراگون 800 استفاده می‌کند.

HTC-ONE-M9-PLUS-1

با وجود مشخصات این چنینی باید منتظر یک فبلت نه‌چندان قدرتمند از اچ‌تی‌سی باشیم. البته نکته قابل توجه این است که شایعات دیگر خبر از صفحه نمایش QHD این محصول دارند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا این محصول شایسته نسخه پلاس پرچم‌دار اچ‌تی‌سی هست؟

2 در مورد “بنچمارک اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس منتشر شد، شایسته لقب پرچم‌دار نیست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH