با مشخصات کامل ایسوس زن‌فون 2 آشنا شوید!

کمپانی ایسوس در نمایشگاه CES امسال زن‌فون 2 را معرفی کرد اما اطلاعات زیادی را در خصوص این محصول اعلام ننمود. حال با گذشت حدود چند هفته، این شرکت مشخصات کامل زن‌فون 2 را منتشر کرده است که ما را هرچه بیشتر با این گوشی آشنا می‌کند.

product

اکنون وب‌سایت ایسوس مشخصات این محصول را قرار داده است که نشان می‌دهد بر روی زن‌فون 2 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی قرار داده شده که پنل آن نیز IPS است و تراکم پیکسلی 403ppi را ارایه می‌دهد. حاشیه صفحه نمایش نیز بسیار باریک و در حد 3.3 میلی‌متر است. ایسوس وظیفه پردازش‌های این دستگاه را برعهده پردازنده 64 بیتی اینتل اتم با چهار هسته قرار داده است که هر هسته فرکانس 2.3GHz را ارایه می‌دهند. 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم در این محصول قرار داده شده است و یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز دریچه این محصول قدرتمند به دنیای واقعی است.

product-(1)

ایسوس بر روی زن‌فون 2 قابلیت شارژ سریع را قرار داده است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا در 40 دقیقه باتری دستگاه خود را از 0 تا 60 درصد افزایش دهد. رابط کاربری اختصاصی ایسوس با نام ZenUI و آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید (5.0 آب نبات چوبی) نیز بر روی زن‌فون 2 در حال اجرا هستند. برای اطلاع از سایر مشخصات این محصول می‌توانید به تصویر زیر مراجعه نمایید.

product-thin-edge1

بر اساس اطلاعاتی که ایسوس منتشر کرده است زن‌فون 2 در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی این محصول را که ایسوس منتشر کرده است مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

12 در مورد “با مشخصات کامل ایسوس زن‌فون 2 آشنا شوید!”

  1. راستش من هر جا خوندم زدن و خوندم گفته شده ماه مارس(March)
    یعنی 2 ماه دیگه عرضه میشه.نمیدونم چرا اصرار دارید بگید سه ماهه ی دوم…اگه حرفم اشتباه هست اشاره کنید تا منم در جریان قرار بگیرم.
    و دیگه اینکه مثل اینکه بدنه با روکش فلزی داره،درسته آیا؟
    تشکر هم میکنم از سایت بسیار خوب و عالی که دارید…

    1. سعید میرزاپور

      امید عزیز سلام، منبع این مقاله گفته که این محصول در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار خواهد شد. شما می‌توانید به منبع از طریق زیر وارد شوید:
      لینک منبع

      1. سلام آقا سعید عزیز.ممنون از زحماتتون
        آخه تمامی سایت هایی که من دیدم و حتی GSMArenaنیز به تازیخ عرضه ی محصول در ماه مارس اشاره کردن.حتی روز معرفی که شما به صورت زنده معرفی کردین این گوشی رو عکسی هست که تاریخ انتشار رو زده ماه مارس.
        جز این سایتی که شما معرفی کردین من جای دیگه ای ندیدم…

        1. سعید میرزاپور

          با سلام، دوست عزیز این مقاله از اون منبع ترجمه شده، خوشحال می‌شیم اگه لینکی از این ماجرا در اخیارمون بزارید! 😉

        2. اینم مرجع رسمی گوشی ها،GSMArena
          http://www.gsmarena.com/asus_zenfone_2_ze551ml-6917.php
          میتونید تصاویر بلاگ زنده ایسوز نمایشگاه که توسط همکارتون به نمایش گذاشتید هم یه نگاه به تصویری که هم قیمت رو زده و هم تاریخ عرضه رو معرفی کرده یه نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH