طراحی وان M9 آن چیزی نیست که منتشر شده بود؟

در طول هفته گذشته تصاویری از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی منتشر شد که شباهت بسیار زیادی با پرچم‌دار فعلی این شرکت داشت و تنها دوربین آن کمی بزرگ‌تر شده بود. مشخصات منتشر شده نیز حاکی از دوربین 20 مگاپیکسلی این محصول بودند اما یک منبع آگاه تایید کرده است که تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه نهایی وان M9 نیستند.

HTC-Logo-HD-AH-9

وی تایید کرده است که دستگاه منتشر شده حقیقت دارد و تولید اچ‌تی‌سی است اما تنها برای برخی آزمایش‌ها ساخته شده و آن چیزی نیست که قرار است در کنفرانس MWC بارسلونا ببینیم. همچنین این منبع آگاه تایید کرده است که بخش جلویی گوشی یک پوشش شیشه‌ای خواهد داشت و همانند نسل‌های قبلی اسپیکر‌های بوم‌ساند در بالا و پایین نمایشگر جای خواهند گرفت. علاوه بر این دوربین جلویی دستگاه از لحاظ طراحی شباهت زیادی با دیزایر 826 داشته که در نمایشگاه CES امسال معرفی شد و همانند آن در وسط بخش بالایی دستگاه جای گرفته و اندازه نسبتا بزرگی نیز خواهد داشت.

اما با این اوصاف همچنان از مشخصات اصلی وان M9 مطلع نیستیم و تنها بر اساس شایعات انتظار می‌رود یک پردازنده اسنپ‌دراگون 810 بر روی این دستگاه جای بگیرد و دوربین پشتی دستگاه نیز 20 مگاپیکسلی باشد.

با وجود اینکه تایید شده است تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه اصلی نیستند اما همچنان انتظار می‌رود طراحی این محصول شباهت بسیار زیادی به سری وان اچ‌تی‌سی داشته باشد. حال باید تا اوایل اسفند ماه منتظر بمانیم تا اچ‌تی‌سی از محصولات جدید خود پرده بردارد. البته انتظار یک ساعت هوشمند از سوی اچ‌تی‌سی نیز در این مراسم وجود دارد.

6 در مورد “طراحی وان M9 آن چیزی نیست که منتشر شده بود؟”

  1. چیزی که من شنیدم اینه که طراحیش زیاد با m8 تفاوتی نداره…
    اون عکساییم که منتشر شد مشخص بود M9 نیست چون واقعا بعید بود یه پرچمدار همچین طراحی داشته باشه…
    بدجوری منتظریم!!

  2. آقای نویسنده، حالا دیدی!
    هر وقت خود ‏Htc‏ گفت خبر منتشر کن، شایعات منابع آگاه رو پخش نکن، چون غلط میکنن که آگاه اند از چیز که خبر ندارند!
    @zaman@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH