ال‌جی در سال گذشته 25 درصد افزایش فروش داشته است!

یک منبع کره‌ای که نزدیک به ال‌جی است اخیرا اعلام کرده که ال‌جی در سال 2014 حدود 25 درصد افزایش فروش در بخش موبایل خود داشته است. با وجود این افزایش فروش انتظار می‌رود ال‌جی به‌زودی لقب سومین کمپانی بزرگ جهان را از آن خود کند.

lg-new-logo

ال‌جی در سال 2014 حدود 59.6 میلیارد دلار فروش داشته، این درحالیست که این کمپانی در سال 2013 حدود 47.6 میلیارد دلار فروش کرده بود. با وجود این اعداد و ارقام احتمال می‌رود که این شرکت حدود 60 میلیون دستگاه را در سال گذشته روانه بازار کرده باشد. البته دلیل این افزایش فروش نیز افزایش محبوبیت اسمارت فون‌های این شرکت در میان کاربران است؛ زیرا ال‌جی در طول سال گذشته اسمارت فون‌های بسیار خوبی را معرفی کرد که ال‌جی G3 یکی از آن‌ها بود.

در طول سال گذشته ال‌جی سعی کرد تعداد محصولات سری G خود را افزایش دهد که از نمونه‌های این تلاش می‌توان به G3 Stylus و G3 Beat اشاره نمود.

انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در طول سال جاری نیز افزایش تولید و سود دهی داشته باشد که اولین قدم ال‌جی نیز در این سال معرفی و تولید ال‌جی G Flex 2 بود.

4 در مورد “ال‌جی در سال گذشته 25 درصد افزایش فروش داشته است!”

  1. برنامه ریزی واسه خوب کار کردن همیشه جواب داده ، ولی این قضیه واسه مدیرای کشورمون هنوز اثبات نشده.

  2. موفقیت های ال جی بعد از ارائه G2 شروع شد و یه نقطه عطف بود براش ، الانم بازار خوبی داره ، رقیب سرسختی شده برای بقیه برندها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH