75 درصد پردازنده‌های آی‌فون 6s را سامسونگ تولید می‌کند!

چندی پیش بود که شایعاتی در خصوص تولید کننده پردازنده نسل بعدی آی‌فون منتشر و گفته می‌شد که قرار است نیمی از این پردازنده‌ها توسط کمپانی TSMC تولید شود (گفتنی است که پردازنده‌های آی‌فون 6 را این شرکت تولید کرده است). اما در طی روز‌های گذشته اخبار جدیدی به گوش رسید که حاکی از تولید 75 درصدی پردازنده‌های نسل بعدی آی‌فون توسط سامسونگ دارد.

apple-loves-samsung

منتشر کننده این خبر یک روزنامه کره‌ای بود که ادعا می‌کند سامسونگ 75 درصد پردازنده A9 مورد نیاز اپل را تولید خواهد کرد و 25 درصد مابقی نیز توسط TSMC تولید خواهند شد. همکاری قبلی سامسونگ و اپل در پردازنده گوشی آی‌فون 5s با نام A7 بود. اگرچه تاکنون اخبار زیادی را در خصوص جدال‌های سامسونگ و اپل شنیده‌ایم اما گویا این دو شرکت قرار است در پشت پرده همکاری کنند.

a9

مدت زمان زیادی تا معرفی نسل جدید گوشی‌های آی‌فون باقی مانده است. شما از آی‌فون 6s چه انتظاراتی دارید؟

4 در مورد “75 درصد پردازنده‌های آی‌فون 6s را سامسونگ تولید می‌کند!”

  1. سامسونگ کاملا از اپل قویتر و قدرتمندتر هست و هیچ نیازی به شرکت های دیگه نداره. همیشه صفحه نمایشاش بهترین بودن و دوربیناش با کیفیت ترین. حالا هم که داره بدنه گوشیاشو فلزی میکنه و اپل بیشتر باید از سامسونگ بترسه.همینطور شرکت هایی مثل سونی و اچ تی سی که تنها با بدنه و دیزاینشون مانور میدن و هیچ امکانات خاص دیگه ای واسه ارایه دادن ندارن.البته هنوزم فکر کنم برای دوربین به جز ایزوسل به لنز سونی هم نیازمنده.

  2. سامسونگ که داره همه چی اپل رو تولید میکنه…..پس چرا سامسونگ از اپل ضعیف تره؟؟؟؟یا مثلا دوربین اپل رو سونی تولید میکنه درصورتی که اپل کیفیت دوربینش خیلی بهتره

  3. پردازنده های اپل رو سامسونگ تولید میکنه
    اون وقت ما میگیم گوشی های سامسونگ که با پردازنده تولید شرکت سامسونگ ساخته شدن ضعیف ترن از نسخه اسنپ دراگونشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH