با آپارات فیلیمو از امروز فیلم‌های سینمایی را آنلاین ببینید!

aparat-filimo

آیا دوست دارید تا فیلم‌های سینمایی روز دنیا را به صورت آنلاین تماشا کنید؟ سایت آپارات همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو را برای نخستین بار در ایران با ارایه طیف بسیار گسترده ای‌از فیلم های سینمایی ایران و جهان رونمایی کرد.

طی دهه‌های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم‌ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون‌های سه بعدی، دی‌وی‌دی‌ها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو برای نخستین بار در ایران با ارایه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آن‌ها نموده است.

بر اساس این گزارش این خدمات بر بستر آپارات (بزرگ‌ترین و سریع‌ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور) ارایه شده و شما به راحتی می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کنید.

از نکات جالب توجه آپارات فیلیمو این است که کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می‌کند و با استفاده از این فناوری شما فیلم‌ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هر گونه قطعی در پخش، به صورت نرم و روان خواهید دید.

با توجه به نیاز این خدمات در کشور، آپارات اقدام به طراحی این سرویس و ارایه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان نموده است.

آپارات فیلیمو قصد دارد علاوه بر فیلم‌های سینمایی، به زودی سریال‌های تلویزیونی، برنامه‌های شبکه خانگی و … را نیز به خدمات خود اضافه کند.

لازم به ذکر است حق کپی رایت مولفان در aparatfilimo.com رعایت شده است و در حال حاضر 1000 فیلم در مرحله آزمایشی در دسترس کاربران قرار دارد.

ارایه این سرویس کاملا بر بستر وب و اینترنت (OTT)  بوده و این خدمات بر روی آدرس www.aparatfilimo.com قابل رویت است.

14 در مورد “با آپارات فیلیمو از امروز فیلم‌های سینمایی را آنلاین ببینید!”

  1. لطفا جواب بدید سلام برای من فیلم بالا میاد اما بد نیم سات یا ی ربع فیلم وای میسته و صفحه سیاه میشه و دیگ پخش نمیکنه چیکار کنم درست بشه؟؟؟ممنون

  2. کار جالبیه.
    اگر ما یاد بگیریم به حقوق مولفان احترام بذاریم و با 13 هزار تومان 20 تا فیلم – مثلاً – فول اچ دی نخریم، سرویس هایی به این شکل می تونن خیلی بهتر بشن و بیشتر سرگرممون کنن.
    در ضمن برای داشتن سرعت بالاتر هم فقط کافیه یه مقدار دست و دلباز تر باشید. با ماهی 10 تومن هیچ جای دنیا بهتون اینترنت درست و حسابی نمی دن.

  3. هر گیگ 4 هزار تومن حجم !

    سه تا فیلم اچ دی بخوای ببینی میشه حدوداً 13 هزار تومن !

    من با 13 هزارتومن تو بازار 20 تا حداقل فیلم اچ دی میگیرم ^_^

  4. وقتی ترافیک اضافی هر گیگ 4 هزاره چطور ما دانلود کنیم اخه
    سرعت پایین هم که پخش نمیکنه
    با ترافیک نا محدود هم که میشه 20 تا ذدی وی دی فیلم خرید که تو هر کدوم 4 تا فیلم داره

  5. مهدی مس کوب ساروی

    خوب بود 😀

    من سرویس اینترنتم 128 نامحدود هست، حداکثر سرعت دانلود که بهم میده 16کیلوبایت هست. که اونم معمولا نمیده. الان تست کردم. مطمئنا کیفیت فول اچ دی و … بهم نداد. ولی برای این سرعت قابل قبول بود و از انتظار من بالاتر هم بود. اصلا فکر نمیکردم برام بتونه پخش کنه.

  6. این جملش خیلی زیبا بود
    از نکات جالب توجه آپارات فیلیمو این است که کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می‌کند و با استفاده از این فناوری شما فیلم‌ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هر گونه قطعی در پخش، به صورت نرم و روان خواهید دید.

    با خوندنش به این نتیجه رسیدم قیده فیلم دیدنه این شکلیو بزنم آخه با این سرعته اینترنت فکر کنم خروجیه در نظر گرفته شده برامون hd 1*1 باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH