اپ رسان: در صفحه کلید گوشی خود معجزه کنید! (با لینک دانلود)

یکی از مزایای استفاده از دستگاه‌های اندروید این است که می‌توانید تمام جزئیات آن را به‌ دلخواه خود تغییر دهید. یکی از این جزئیات، کیبورد برنامه است. شاید یک صفحه‌ کلید جدید بتواند از کیبورد پیش‌فرض شما، سریع‌تر، کارآمدتر، زیباتر و دارای ویژگی‌های بیشتری باشد. ai.type یکی از این کیبوردهاست که با جایگزین کردن آن به‌جای کیبورد اصلی خود می‌توانید لذت بیشتری را در کار با گوشی تجربه کنید. با داشتن پس‌زمینه‌های گوناگون، ویژگی‌های قابل تنظیم، و قابلیت حدس لغت بعدی؛ این کیبورد یکی از بهترین‌های موجود در میان همتایان خود است.

صفحه‌کلید دستگاه خود را تغییر دهید

نحوه کارکرد: پیش از هر کاری این برنامه رایگان را دانلود کنید. اپ را که بازکنید، خود به شما می‌گوید چطور کیبورد را فعال‌سازید.
اگر تا به‌حال کیبورد دیگری را به‌جای کیبورد اصلی خود قرار داده باشید این مراحل برای شما آشنا خواهد بود. در طی مراحل نصب، برنامه به شما پیشنهاد می‌کند، که از میان پس‌زمینه‌های زیبایی که ارائه می‌کند، یکی را انتخاب کنید.

صفحه‌کلید دستگاه خود را تغییر دهید

این صفحه‌کلید را که نصب کردید، دیگر هر برنامه‌ای که نیاز به صفحه‌کلید داشته باشد با این برنامه کار خواهد کرد. این کیبورد دقیقا مانند کیبورد اصلی دستگاهتان کار میکند، ولی با امکانات و ویژگی‌های بیشتر.
می‌توانید تمامی ویژگی‌های و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد را تغییر داده و شخصی‌سازی کنید تا تجربه‌ای کاملا متفاوت در استفاده از کیبورد خود داشته باشید.
دیگر محدود به صفحه‌کلیدهای کوچک نیستید، در اینجا هر زمان که بخواهید می‌توانید اندازه صفحه‌کلید را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

صفحه‌کلید دستگاه خود را تغییر دهید

یک خبر خوب هم برای علاقه‌مندان به ایموجی داریم. شکلک‌های متنوع این برنامه حتما نظرتان را جلب خواهد کرد. این آیکون‌های دوست‌داشتنی در گوشه‌ای از کیبورد قرار دارند. بازشان کرده و در پیام‌های خود از آن‌ها استفاده کنید.

صفحه‌کلید دستگاه خود را تغییر دهید

ویژگی جالب‌توجه دیگر این برنامه قابلیت حدس لغات است. برنامه با دقت بالایی کلمه‌ای که قصد گفتن آن را دارید حدس میزند. اما اگر هم اشتباه حدس بزند جای نگرانی نیست. شما مجبور به استفاده از آن نیستید. به‌علاوه اینکه می‌توانید در منو تنظیمات هرگونه تغییری که می‌خواهید را اعمال کنید.
خود من از آن دسته افرادی بودم که نمی‌توانستم از کیبورد اصلی گوشی خود دل کنده و به کیبورد دیگری اعتماد کنم. اما حقیقتا این برنامه نظرم را تغییر داد، مخصوصا اینکه قابلیت حدس لغات آن سرعت نوشتن را بالابرده و قابلیت تغییر اندازه کیبورد واقعا ایده فوق‌العاده‌ای است. این برنامه بر روی تبلت هم به‌خوبی کار می‌کند.

امتیازات:

– سرعت: (4 از 5)
این برنامه به نحوی طراحی‌شده است که به نوشتن شما سرعت دهد، هرچه بیشتر تایپ کنید برنامه بیشتر یاد می‌گیرد که شما چه می‌نویسید و به‌این‌ترتیب پس از مدتی استفاده می‌تواند حدس‌های دقیق‌تری بزند.
– ویژگی‌ها: (5 از 5)
آن‌قدر ویژگی‌های متنوع و قابلیت‌های شخصی‌سازی در برنامه گنجانده‌شده است، که حتما توجه هر فرد با هر سلیقه‌ای را جلب خواهد کرد.
– پس‌زمینه: (4 از 5)
این برنامه پس‌زمینه کیت کت را ندارد ولی بیشمار پس‌زمینه‌ دیگر دارد که می‌توانید دانلود کرده و با آن ظاهری زیبا به کیبورد خود بدهید.
– درمجموع: (4.5 از 5)
اگر به دنبال کمی تنوع هستید و کیبورد شما تمام ویژگی‌هایی که انتظارش را دارید برآورده نمی‌سازد؛ این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مزایا:

– نصب، راه‌اندازی و کار با آن ساده است و کاربران اندروید را به‌زحمت نمی‌اندازد.
– پس‌زمینه‌های متنوع آن ظاهری دوست‌داشتنی به کیبوردتان خواهد داد.
– هرچقدر هم سریع تایپ کنید، قابلیت اصلاح خودکار برنامه و قابلیت حدس لغات؛ به‌خوبی کار خود را انجام می‌دهند.
– اندازه کیبورد قابل تنظیم است.
– یک ماشین‌حساب نیز داخل این کیبورد تعبیه‌شده است.

صفحه‌کلید دستگاه خود را تغییر دهید

معایب:

– اگر پس‌زمینه کیت کت را هم داشت بهتر می‌بود.
– قابلیت پیش‌بینی متن تنها 14 روز رایگان است.

صفحه‌کلید دستگاه خود را تغییر دهید

4 در مورد “اپ رسان: در صفحه کلید گوشی خود معجزه کنید! (با لینک دانلود)”

  1. سلام من خیلی از تکیه کلام استفاده میکنم و میخوام دیگه ننویسمشون،دنبال کیبردی میگردم ک داخلش بشه بعضی از کلمات رو بلاک کرد ک دیگه اونا رو ننویسم.ممنون میشم اگه سراغ دارید ب منم پیشنهاد بدید تا دانلودش کنم.

  2. این برنامه عالیه خیلی وقته ازش استفاده میکنم یه امتیاز منفی اینکه برنامه رایگان نیست و نسخه رایگانش فقط 14 روز اعتبار داره و باید هر دو هفته برنامه رو دوباره نصب کرد و اینکه نیم فاصله نداره من هرچی گشتم پیدا نکردم لطفا اگه میدونید چطور باید از نیم فاصله در این اپ استفاده کرد راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH