شاهکارهای ثبت شده با موبایل: حرفه‌ای‌ترین عکس‌هایی که تاکنون دیده‌اید

حرفه عکاسی طی سالیان گذشته، با تغییرات زیادی مواجه شده است. با ظهور اسمارت فون‌ها و دوربین‌های قدرتمندی که بر روی آن‌ها قرار گرفته است، میزان عکس‌هایی که روزانه ثبت می‌شود چند برابر شده است. شما به‌راحتی می‌توانید نمونه این عکس‌های فوری را روزانه بر روی اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و … ببینید! البته به هیچ وجه نمی‌توان نقش اینستاگرام را در رشد این قضیه انکار کرد.

اگر در فضای اینترنت کمی جست و جو کنید، تصاویر زیبای زیادی را می‌بینید که با اسمارت فون‌های مختلف ثبت شده و حس خوبی را به بیننده منتقل می‌کند؛ اما این بار می‌خواهیم برای شما عکس‌هایی را نشان دهیم که از سوی یک عکاس حرفه‌ای و با دوربین موبایل گرفته شده است.

اولین سری از این عکس‌های حرفه‌ای، با دوربین گوشی آی‌فون ثبت شده است. اگر با دوربین این اسمارت فون اقدام به ثبت عکس کرده باشید، حتما متوجه کیفیت و سرعت بالای عکس برداری آن شده‌اید که از این بابت باید از کمپانی اپل تشکر کرد.

عکس‌هایی که در ادامه خواهید دید از شرق اروپا می‌آید، از روسیه! حتما با دیدن آن‌ها لذت خواهید برد.

عکاس حرفه‌ای که این تصاویر زیبا را با آی‌فون خود ثبت کرده است، igor Burba نام دارد. فردی با 8 سال سابقه عکاسی حرفه‌ای! وی در مورد این تجربه اش می‌گوید: نزدیک به دو سال پیش من یک دستگاه آی‌فون خریدم، پس از آن تصمیم گرفتم تا علاقه‌ام به عکاسی را با این دستگاه بسنجم. آی‌فون یک دستگاه ساده و مختصر به شمار می‌رود که توانسته است خیلی از افراد را به خود جذب کند؛ اما شاید تاکنون کسی با این اسمارت فون به ثبت عکس‌های حرفه‌ای دست نزده باشد، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این مهم را به واقعیت تبدیل کنم.

وی ادامه می‌دهد: من سعی کردم تا در تصاویرم از هنر پرتره استفاده کنم و تصاویر غم و اندوه و احساسات را بیشتر ثبت کنم! البته هر از گاهی از زوج‌های جوانی می‌خواستم تا لبخند بزنند و سپس عکس آن‌ها را ثبت نمایم.

با هم به برخی از این شاهکارهای آی‌فونی نگاهی می‌اندازیم:

Igor-Burbas-smartphone-photography-(2) Igor-Burbas-smartphone-photography-(3) Igor-Burbas-smartphone-photography-(4) Igor-Burbas-smartphone-photography-(5) Igor-Burbas-smartphone-photography-(6) Igor-Burbas-smartphone-photography-(7) Igor-Burbas-smartphone-photography-(8) Igor-Burbas-smartphone-photography-(9) Igor-Burbas-smartphone-photography

9 در مورد “شاهکارهای ثبت شده با موبایل: حرفه‌ای‌ترین عکس‌هایی که تاکنون دیده‌اید”

  1. اگه بخوایم از منظره کیفیته بالایه عکسا صحبت کنم اونچنان چیزه دندون گیری نبود نمیگم بدن خیلیم خوبن اما مثله تمومه عکسایی که منو شما اینروزا با اکثره پرچمدارا میگیریم. اونچیزی که باعثه جذابیته عکسا بود هنره عکاس در خلقه صحنه بود که واقعن باعثه زیبایی و جذابیته عکسا شده بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH