نمایشگر 32 اینچی ایسوس PA328Q: یک غول فناوری برای طراحان

PA328Q

شرکت ایسوس در حوزه نمایشگرهای حرفه‌ای محصولات متنوعی دارد. نمایشگرهای سری ProArt که برای طراحان و گرافیست‌ها در نظر گرفته شده‌اند یکی از محصولات پرطرفدار ایسوس است. جدیدترین عضو خانواده ProArt که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد، مدل PA328Q در رده نمایشگرهای 4K/UHD است که مراحل کالیبره کردن آن از پیش انجام شده است. این نمایشگر 32 اینچی به گونه ای طراحی شده است که برای عکاسان، فیلم سازان و گرافیست‌های حرفه‌ای مناسب باشد و کیفیت تصویر مورد نیاز آن‌ها را به خوبی فراهم سازد. نسبت تصویر این نمایشگر 16:9 و وضوح آن در حالت پیش فرض 3840×2160 پیکسل با چگالی 138 پیکسل در هر اینچ است. PA328Q با قاب باریک و طراحی ارگونومیک نه تنها از زیبایی لازم برخوردار است، بلکه تصاویر را نیز به زیبایی و وضوح بالا به نمایش در می‌آورد و به طور کامل از رنگ‌های sRGB و 709.Rec پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که این نمایشگر برای گرافیست‌ها و عکاسان حرفه‌ای طراحی شده است، ایسوس تلاش کرده تا با پیاده سازی فناوری Eye Care کمترین آسیب به چشمان کاربران وارد شود. به علاوه تمام خروجی‌های ویدیویی لازم برای این نمایشگر از جمله HDMI 2.0 و MHL 3.0 را نیز در نظر گرفته است تا امکان مشاهده محتوای 4K/UHD از دستگاه‌های موبایل را نیز امکان پذیر سازد.

کالیبره سازی در کارخانه برای کاربران حرفه‌ای

از آنجایی که این نمایشگر برای عکاسان، فیلم سازان و گرافیست‌های حرفه‌ای طراحی شده است، برای بهینه سازی دقیق رنگ‌ها، دستگاه در کارخانه ایسوس کالیبره شده و کاملا از رنگ‌های sRGB و Rec.709 که در تلویزیون‌های HDTV یک استاندارد است، پشتیبانی می‌کند.

امکانات اتصالی گسترده با قابلیت پشتیبانی 4K/UHD

ایسوس امکانات اتصالی کاملی را برای نمایشگر PA328Q فراهم کرده است که شامل  یک DisplayPort 1.2، یک mini-DisplayPort 1.2، دو خروجی HDMI 1.4 و یک خروجی HDMI 2.0/MHL می‌شوند تا به طور کامل از محتوای 4K/UHD و با حداکثر فرکانس 60 هرتز پشتیبانی کند. کاربران می‌توانند دستگاه‌های موبایل خود که از قابلیت سازگاری با MHL برخوردار هستند، به این نمایشگر متصل کنند تا بتوانند محتوای 4K/UHD را از طریق آن ببینند. نمایشگر PA328Q ایسوس به چهار پورت USB 3.0 نیز مجهز است.

فناوری‌های انحصاری ایسوس برای راحتی کاربران

PA328Q از فناوری Eye Care ایسوس و همچنین فناوری TUV برای جلوگیری از لرزش تصویر برخوردار است تا تجربه بصری راحت و دلپذیری را برای کاربران فراهم سازد. به علاوه این نمایشگر از فناوری Blue Light نیز پشتیبانی می‌کند که پایه و اساس حالت Reading و Darkroom در فناوری SplendingPlus VideoIntelligent است. در این دو حالت به میزان چشمگیری سطح نور آبی را برای محافظت از چشم کاهش می‌دهد.

ویژگی QuickFit Virtual Scale ،PbP و PiP

علاوه بر امکاناتی که ذکر شد این نمایشگر 32 اینچی از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار است. QuickFit Virtual به کاربران اجازه می‌دهد تا ابعاد حقیقی عکس‌ها و اسناد را پیش از چاپ کردن بازبینی کنند. خطوط راهنمای روی نمایشگر امکان بررسی دقیق ابعاد، چینش و جهت دهی فایل ها را میسر می‌سازد و این یکی از ویژگی‌هایی است که در نمایشگرهای حرفه‌ای ایسوس می‌توان یافت.

به علاوه PA328Q امکان نمایش تصویر-در-تصویر و همچنین نمایش دو تصویر همزمان در کنار یکدیگر را نیز فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی دو منبع ورودی تصویر را به صوت همزمان در کنار هم مشاهده کنند. در حالت PiP محتوای دوم در یکی از گوشه‌های نمایشگر به تصویر در می‌آید و در حالت PbP صفحه نمایش در یک خط افقی نصف می‌شود.

3 در مورد “نمایشگر 32 اینچی ایسوس PA328Q: یک غول فناوری برای طراحان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH