اچ‌تی‌سی وان ام9 شکل و شمایل تازه‌ای خواهد داشت! (به همراه تصویر رسمی)

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی که وان ام9 یا هیما نامیده می‌شود روز به روز شاهد اخبار و اطلاعات جدیدی از این محصول هستیم. امروز نیز شایعاتی در خصوص پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی منتشر شده است که خبر از طراحی نسبتا متفاوت آن دارند.

NEXUS-9

احتمالا با اسپیکر‌های بوم ساند در سری وان اچ‌تی‌سی آشنا هستید که در بخش بالایی و پایینی صفحه نمایش جای می‌گرفتند و نسبتا سایز زیادی نیز داشتند که باعث افزایش اندازه کلی دستگاه می‌شد. اما گویا اچ‌تی‌سی تصمیم دارد در محصول جدید خود شکل و محل جایگیری اسپیکر را تغییر دهد درست همانند آنچه که در نکسوس 9 دیده بودیم! (یعنی سایز اسپیکر‌ها کاهش خواهد یافت تا اندازه دستگاه نیز کاهش یابد).

بر اساس این اطلاعات زاویه دو اسپیکر نسبت به یکدیگر 45 درجه خواهد بود و درکل 50 درصد بخش بالایی و پایینی را به خود اختصاص خواهد داد. گویا اچ‌تی‌سی تصمیم دارد نوار سیاه پایین صفحه نمایشگر را که لوگو شرکت بر روی آن جای می‌گیرد، حذف کند و اسپیکر‌ها را نیز با یک پوشش پلاستیکی بپوشاند.

علاوه بر این اخبار، امروز یک تصویر نیز منتشر شده است که شایعات گذشته را تاحدودی تایید می‌کند.

htc-hima

در این تصویر مشخص است که یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش جلویی هر دو دستگاه جای گرفته که احتمالا همانند  Desire Eye است. علاوه بر این نسخه بزرگ‌تر پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یک دکمه home در زیر صفحه نمایش دارد که همان طور که در تصویر پیداست مجهز به سنسور اثر انگشت است. اما گویا نسخه عادی چنین ویژگی‌ای را نخواهد داشت.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هیچ کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند و تنها در حد شایعه هستند. حال اگر اچ‌تی‌سی چنین تصمیم داشته باشد نظر شما در خصوص طراحی پرچم‌دار بعدی این شرکت چیست؟

16 در مورد “اچ‌تی‌سی وان ام9 شکل و شمایل تازه‌ای خواهد داشت! (به همراه تصویر رسمی)”

  1. نه اچ تی سی جون مادرت ام 9 رو اینجوری نده بیرون!!
    اه حالم به هم خورد اون دکمه ی مسخره چیه این پایین ؟؟؟

  2. آقای نویسنده، میشه این خبر رو دروغ نامید!
    اون منبع عزیز خیلی دلش میخواد پیشگویی کنه نه؟
    نمیدونم چرا گفتی عکس رسمی، ولی ‏Htc‏ حتی یک خط هم در مورد محصولش چیزی نگفته، متأسفانه خبرهای اخیرتون درمورد ‏Htc‏ چیزی جز دروغ نبوده…
    @ZamaN@

  3. عرفان اکبری

    ما همه میدونیم این طرح ها همه الکین و مفهومی چرا الکی مینوسید تصویر رسمی؟ اچ تی سی نشون داده تا لحظه ای که گوشی رو نمایی نشه هیچ کس نمیتونه بگه این طرحشه چون خیلی مراقبه که لو نره چیزی ازش بعدم این طرح ضایع تر ازونه که بخواد مال اچ تی سی باشه.

    1. مجتبی مسکینی

      منبع خبر که یکی از معتبرترین منابع هست دقیقا در تیتر به این موضوع اشاره کرده که این تصویر رسمی منتشر شده هست!

    2. با نظرتون کاملا موافقم تا الان تصاویر مفهومی و گاها به نام تصاویر رسمی تو سایتهای زیادی منتشر شده ولی تا از طرف شرک در نمایشگاه سالانه نیاد نمیشه بهشون اعتماد کرد. علی ایحال اچ تی سی همیشه فوق العاده عمل کرده.

  4. اصلا جالب نیست. اولا اون که پایینش دکمه داره شبیه سامسونگِ زشت شده. ثانیا دوربین سلفی هم اگه یه گوشی یاشه بهتر از وسطه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH