مدیر ارشد اچ‌تی‌سی: آی‌فون به صورت وحشتناکی خسته کننده است!

iphone_htconem8

همین دو روز پیش بود که خبری مبنی بر موفقیت‌های اپل در فروش و سود را منتشر کردیم، جایی که این کمپانی آمریکایی توانست رقم خیره کننده 74 میلیارد دلار فروش و 18 میلیارد دلار سود را نصیب خود و سهام دارانش کند.

حال جف گوردون، یکی از مدیران ارشد اچ‌تی‌سی این موفقیت را در توئیتر خودش به اپل تبریک گفته اما در همین حال، از واژه “terribly boring” به معنای فوق العاده خسته‌کننده برای آی‌فون استفاده کرده است.

بر طبق گفته گوردون، محصول اپل یک دستگاه خسته کننده و در عین حال ساده در انتخاب است. او ادامه می‌دهد: من یک گوشی خاص‌تر، شخصی‌تر و مجذوب کننده‌تر برای خارج کردن از جیب خودم می‌خواهم؛ تعاریفی که درست با یک دستگاه اچ‌تی‌سی وان M8 سازگار است!

ماه پیش جف گوردون درباره سیاست‌های کاری اچ‌تی‌سی در سال 2015 گفته بود که شاهد یکی از برترین مقاطع تاریخی این کمپانی خواهیم بود که سرشار از سورپرایزهای گوناگون است.

البته ما هم بی‌صبرانه منتظر این سورپرایزها هستیم اما شاید پرچمدار جدید این کمپانی یعنی وان M9 را نتوان منظور وی دانست؛ چرا که با عکس‌ها و مشخصات درز شده از آن، تفاوت چندان فاحشی با نسخه قبلی در طراحی ندارد و باید انتظار محصولات جدیدتر و خاص‌تری را کشید.

از بحث آی‌فون هم جدا نشویم، به نظر شما صحبت‌های جف گوردون درباره آی‌فون درست است؟

20 در مورد “مدیر ارشد اچ‌تی‌سی: آی‌فون به صورت وحشتناکی خسته کننده است!”

  1. به نظر منم iphone یک دستگاه کاملا محدوده و به شخصه هیچ وقت از iphone خوشم نمیومده , این سلیقه شخصیمه چون واقعا خز شده و دست همه هست , من کارم تعمیرات موبایله و میبینم چه کسایی با گوشی iphone میان ,
    به نظرم htc خیلی سرتره از iphone ,
    iphone باید با samsung و huawei مقایسه بشه

  2. ای بابا این اچ تی سی هم نمیتونه فروش و سودشو بالا ببره همش شروع میکنه به جفنگ گفتن و مسخره شرکت های دیگه!
    اخه بیچاره تو که ام8 تت یک سوم ایفون فروش و طرفدار نداره چرا یاوه میگی؟
    اونم از قبل که سامسونگ اس 5 رو به چسب زخم تشبیه کرده بود…
    اینم از این.
    بازم میگم اینا همه ترس از فروش شرکت های بزرگ هست و به نظرم با این حرف هیچ خدشه ای به محصولات ایفون وارد نمیشه و اچ تی سی هم فروشش بیشتر نمیشه.
    وسلام.

  3. سلام دوستان
    من فقط یه سوال داشتم از شما و منتظر جواب منطقیتون هستم.
    چرا تمام شرگت های تولید کننده تلفن همراه مثل htc و sami و تمام افرادی که گوشی های اپل رو ندارن به فکر تخریب و تمسخر اپل و اپل دوستان هستند؟
    اما در مقابل به شخصه هیچوقت ندیدم که شرکت اپل به تمسخر و تخریب شرکت های دیگه بپردازه.
    با این حال همیشه جز پرفروشترین ها بوده و هست .
    یعنی 70 و اندی میلیون انسان در کره خاکی کمبود دار هستند؟؟؟؟؟
    حتی افرادیکه از محصولات اپل استفاده میکنن کامنت هاشون بسیار متفاوت تر از سایرین هست.
    نمونه های بسیاری در سایت های مختلف قابل مشاهده می باشد.

    فک کنم مشکل باید از دید روانشناسانه موشکافی بشه.
    منتظر جواب های جالب و منطقی شما هستم.
    لطفا با دلیل…

    1. قیاس htc وiphoneاصلادرست نیست.آقا پویا شما خودت توانایی خرید نداری الکی حرف از خودت درنیار. همه به این باور اعتقاد دارند که محصولات اپل بی نقص هستند.

  4. هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه…
    الان از مدیر جی ال ایکسم بپرسی میگه اسپایدر از نوت۴ و زد۳ و ام۸ بهتره…!

    1. واقعا برای بعضیا متاسفم که اصلا آیفون دستشون نگرفتن بعد میگن زشته و …من خودم آیفون 6 دارم زیباترین خوش دست ترین گوشی که تا الان دیدم.از قدیم میگن هرچقد پول بدی همون قد آش میخوریهیچ محدودیتی هم نداره.اصلا تعریف بعضی هارو از محدودیت نمیدنم!!!نکنه انتظار دارن گوشی پاشه واسشون برقصه.

  5. از لحاظ طراحی و سخت افزار و کیفیت کاری قبول دارم چیز نابیه. ولی خوب همچین مواردی رو داریم مثل همین htc one و از لحاظ سیستم عامل … اوه بهتره چیزی نگم فک کردن بهش دیوانه ام میکنه خسته کننده که چیزی نیست از بس مزخرفه!

  6. مدیر ارشد اچ‌تی‌سی عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید….قیاس اپل با اچ تی سی قیاس معقولی نیست.یکم از مدیران اپل یاد بگیرین که به جای تولید محصولات با کیفیت رو به توئیت کردن و ساخت محصولات هنگ رو اوردن

  7. والا با اون سیستم تکراری و بستن دست کاربر تو هر چیزی و این قیمتای وحشت ناک واقعا اچ تی سی ارزش خرید بیشتری داره البته من خودم میت 7 رو دوست دارم توی بررسی ویدئویی از 6 پلاس هم بهتر شده بود دی

  8. به نظر من درسته!!!
    من آیفون 6 و 5 دستم گرفتم… اولاش جذابه ولی بعد کسل کننده میشه! محدودیتایی هم که داره دیگه واقعا اعصاب آدمو خورد میکنه… :-/
    از لحاظ ظاهری هم ایفون 6 واقعا زشته!!!!! 😛

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH