اپ‌رسان: لذت شنیدن موسیقی با Equalizer + mp3 Player Volume

اهمیت این برنامه را تنها کسانی متوجه می‌شوند که گوششان عادت به شنیدن موسیقی بی‌کیفیت ندارد. اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به سازوآواز! این برنامه برای شما است.
بسیاری از ما از کیفیت صوتی دستگاه خود آن‌چنان‌که بایدوشاید رضایت نداریم، اما یا با آن مدارا کرده و یا از کنارش بی‌تفاوت عبور می‌کنیم. اما هستند بسیاری از افراد که ترجیح می‌دهند به موسیقی گوش ندهند مگر اینکه صدای آن باکیفیت و قدرت باشد.

لذت شنیدن موسیقی با Equalizer + mp3 Player Volume

این برنامه قرار است صدایی که از دستگاه شما پخش می‌شود را بهبود داده و به شما این امکان را بدهد که فرکانس و حجم آن را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.
این ابزار دارای پنج باند اکولایزر، پلیر و آرشیو موسیقی است. می‌توانید در میان آهنگ‌ها به جستجو پرداخته، از افکت‌ها استفاده کرده، و یا به‌طور تصادفی آهنگ‌ها را پخش‌کنید.

لذت شنیدن موسیقی با Equalizer + mp3 Player Volume

رابط کاربری آن دارای طراحی خوب و خوانا است و کاربر را به ‌زحمت نمی‌اندازد. به‌علاوه اینکه در پس‌زمینه اجراشده و نیازی نیست از برنامه‌ای که با آن کار می‌کنید خارج شده تا بتوانید وارد این برنامه شوید.

مزایا:

– برنامه گام‌به‌گام کاربر را راهنمایی کرده و به او کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از این ابزار داشته باشد.
– ظاهری خوانا داشته و به چهار بخش تقسیم می‌شود: Music، Preset، Equalizer و Visualizer.
– رایگان است.

معایب:

– دیده‌شده که در برخی موارد آهنگ موردنظر شما را تشخیص نمی‌دهد.
– برخی از قسمت‌های راهنمای برنامه کمی گنگ و مبهم است.

درمجموع:

این برنامه ظاهری خوب و ویژگی‌هایی متنوع دارد. اگر به دنبال تجربه‌ای بهتر در هنگام گوش دادن به موسیقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را امتحان کنید. این برنامه رایگان است و امتحانش ضرری ندارد، خودتان ببینید آیا به کارتان می‌آید یا نه! ما را در بخش نظرات از تجربیات خود مطلع سازید.

لذت شنیدن موسیقی با Equalizer + mp3 Player Volume

1 در مورد “اپ‌رسان: لذت شنیدن موسیقی با Equalizer + mp3 Player Volume”

  1. این برنامه اگه صدارو زیا دکنه باعث خرابی اسپیکر گوشی میشه من داشتمش اما هیجان صدای زیاد باعث شد اسپیکر گوشیم داغون بشه گوشیمم از اسپیکر جلو داشت الان تو مکالمه هام صدا ضعیف میاد!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH