اچ‌تی‌سی قدم به دنیای Quad HD می‌گذارد، A55 در راه است!

دوست‌داران دنیای تکنولوژی احتمالا با حساب کاربری @evleaks آشنا هستند که حدود 2 ماه پیش توسط مدیرش غیرفعال شد اما گویا دوباره این حساب کاربری شروع به کار کرده است و اطلاعات مختلفی را از محصولات کمپانی‌ها به بیرون منتشر می‌کند. امروز نیز شاهد یک محصول قدرتمند از سوی اچ‌تی‌سی هستیم که توسط @evleaks به بیرون درز کرده است. اگرچه این دستگاه مشخصات بسیار خوبی دارد اما در واقع پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی نیست و یکی از محصولات بالارده سری دیزایر خواهد بود.

HTC Desire 616 Review (21) این دستگاه که در حال حاضر اچ‌تی‌سی  A55 شناخته می‌شود یک محصول درشت اندام با صفحه نمایش 5.5 اینچی است که وضوح تصویر  Quad HD را با تراکم پیکسلی 534 ppi نمایش می‌دهد. یک پردازنده 64 بیتی  MediaTek MT6795 نیز بر روی این دستگاه جای گرفته است که فرکانس 2.0GHz را ارایه می‌دهد. یک حافظه رم 3 گیگابایتی نیز برای این محصول تعبیه شده است و دستگاه امکان فیلم‌برداری با وضوح تصویر 1080p با 480 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین پشتی اچ‌تی‌سی A55 به احتمال زیاد 20 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی آن نیز 13 یا 4 (اولترا پیکسل) مگاپیکسل خواهد بود. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین خواهد کرد.

از لحاظ نرم افزاری کاربر قادر خواهد بود تا از سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 (لالی پاپ) و رابط کاربری سنس 7.0 استفاده کند. به احتمال زیاد شاهد نسخه دو سیم‌کارته این محصول نیز خواهیم بود.

6 در مورد “اچ‌تی‌سی قدم به دنیای Quad HD می‌گذارد، A55 در راه است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH