تصاویری از نسخه طلایی اچ‌تی‌سی وان m9 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف هر روز بازار شایعات داغ و داغ‌تر می‌شود و غول‌های دنیای تکنولوژی نیز هیچ اخباری را تایید یا رد نمی‌کنند و همین به شایعات مختلف دامن می‌زند. کمپانی اچ‌تی‌سی نیز از این غافله مستثنی نیست و در طی روز‌های آینده پرچم‌دار جدید خود را معرفی خواهد کرد. این محصول که به احتمال زیاد وان m9 نامیده خواهد شد همانند نسخه‌های قبلی بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و شباهت نسبی به آن‌ها نیز دارد.

htc-one-m9-gold-2

تاکنون تصاویر زیادی از این محصول به بیرون درز کرده است و امروز نیز از محصول این کمپانی تایوانی تصاویر جدیدی منتشر شده که نکته جالب در آن‌ها بدنه فلزی با رنگ طلایی است که زیبایی خواصی به دستگاه بخشیده است. همان طور که از تصاویر می‌توان دریافت کرد اچ‌تی‌سی وان m9 بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و دوربین پشتی آن نیز نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر شده است و کمپانی تولید کننده به یک دوربین در پشت دستگاه اکتفا کرده است (پرچم‌دار فعلی این شرکت در بخش پشتی خود دو دوربین دارد).

htc-one-m9-gold-1

بر اساس اخباری که تاکنون از این محصول منتشر شده است پردازش‌های لازم وان m9 را پردازنده اسنپ‌دراگون 810 بر عهده خواهد داشت و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 4 مگاپیکسلی (اولترا پیکسل) در بخش جلویی این دستگاه جای خواهند گرفت. 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته شده است و اندروید لالی پاپ وظیفه سیستم عامل آن را برعهده خواهد داشت.

چندی پیش این کمپانی دعوت نامه کنفرانس خبری خود را برای 10 اسفند ماه (1 مارس) منتشر کرد که بر این اساس در آن زمان شاهد معرفی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی و نسخه بزرگ‌تر آن با نام وان m9 پلاس خواهیم بود.

5 در مورد “تصاویری از نسخه طلایی اچ‌تی‌سی وان m9 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH