10 تا از بهترین بازی‌های ورزشی و رایگان برای ویندوزفون 8

اسمارت فون‌ها دنیایی از کار و سرگرمی را برای کاربران فراهم می‌کنند و این فرقی ندارد که شما کاربری از سیستم عامل اندروید باشید و یا ویندوز فون، البته سیستم عامل iOS نیز از این غافله مستثنی نیست. اغلب برنامه و بازی‌های معروف و جالب برای هر سه سیستم عامل منتشر می‌شوند و تنها تفاوت در زمان انتشار است که کدام سیستم عامل پیش از سایرین آن را دریافت مکند. اما سرانجام تمام کاربران اسمارت فون و تبلت می‌توانند از آن استفاده کنند.

Windows-Mobile-8-Smartphone-Hand-Holding1

سیستم عامل ویندوز فون اگرچه چندان مورد توجه کاربران مختلف نیست و کمتر در میان سایر محصولات دیده می‌شود اما در واقع سیستم عامل کمپانی مایکروسافت قدرتمند است و عملکرد مناسبی نیز دارد و از اپلیکیشن و بازی‌های مختلفی بهره می‌برد که کاربران می‌توانند با آن‌ها سرگرم شوند.

در این مقاله تصمیم داریم به معرفی 10 بازی برتر سیستم عامل ویندوز فون بپردازیم که رایگان نیز هستند و شما می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در زیر بازی آن‌ها را دانلود و بر روی دستگاه ویندوز فونی خود نصب نمایید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که تمام بازی‌هایی که در این مقاله معرفی خواهند شد در زمینه ورزش هستند. پس ورزشکاران (البته مجازی) همراه ما باشند.

FIFA 15: UT

FIFA-15-UT-150x150

مجموعه بازی‌های فیفا یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان کاربران هستند و تاکنون توانسته افراد زیادی را شیفته خود نماید. اکنون فیفا 15 برای کاربران سیستم عامل ویندوز فون منتشر شده که نسخه بدون محدودیت است و کاربران می‌توانند ازاستادیوم‌ها و بازی کنان مختلف استفاده کنند.

دانلود FIFA 15: UT از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Flick Shoot 2

Flick-Shoot-2-150x150

Flick Shoot 2 یک بازی خوب و جالب فوتبالی است که کاربر می‌تواند از طریق ویژگی‌های موجود از آن لذت ببرد. علاوه بر این امکان بازی به‌صورت آنلاین نیز وجود دارد که می‌تواند کاربران مختلف این بازی از سرتاسر دنیا را به یکدیگر متصل کرده تا به رقابت بپردازند.

دانلود Flick Shoot 2 از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Fit Fat 

Fit-Fat--150x150

اگر علاقه زیادی به تناسب اندام دارید بازی Fit Fat  می‌تواند برای شما بسیار جالب باشد. در این بازی شما می‌بایست اعمال مختلفی را برای ایجاد تناسب اندام انجام دهید و محیط بازی نیز کارتونی و جالب است که می‌تواند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شما بر روی دستگاه ویندوز فونی‌تان شود.

دانلود Fit Fat از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Tennis Pro 3D

Tennis-Pro-3D-150x150

بازی تنیس همیشه در میان کاربران اسمارت فون و تبلت‌ها جالب و خوش‌آیند بوده است و اکنون Tennis Pro 3D یک بازی بسیار جالب است که کیفیت مناسبی دارد و در آن مهارت‌های مختلفی را کاربر می‌تواند استفاده کند تا از طریق آن‌ها بتواند همیشه پیروز میدان باشید.

دانلود Tennis Pro 3D از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Premium Pool

Premium-Pool-150x150

Premium Pool یک بازی بیلیارد بدون محدودیت است که گرافیک مناسب و سه بعدی دارد و کاربر می‌تواند به‌صورت‌های مختلف بازی کند. امکان بازی تک نفره و مولتی پلی نیز وجود دارد. شرایط مختلف بازی نیز در این برنامه تعبیه شده است و کاربران می‌توانند به‌صورت 8 یا 9 توپ بازی کنند.

دانلود Premium Pool از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Trial Xtreme 3

Trial-Xtreme-3-150x150

علاقه مندان به موتور سواری بدون شک شیفته و معتاد بازی Trial Xtreme 3 خواهند شد. زیراکه گرافیک بازی مناسب و شیوه بازی کردن نیز بسیار ساده است اما در کل هیجان بسیار زیادی دارد که کاربر به هیچ وجه نمی‌تواند از آن دل بکند.

دانلود Trial Xtreme 3 از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Ping Pong Masters

Ping-Pong-Masters-150x150

همان طور که از نام بازی Ping Pong Masters معلوم است شاهد یک بازی پینگ پونگ برای ویندوز فون هستیم که به یک کاربر سریع نیازمند است تا بتواند مراحل بازی را پشت سر هم طی کند. گرافیک بازی نیز مناسب است و 90 مرحله دارد.

دانلود Ping Pong Master از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Air Hockey

Air-Hockey-150x150

اگر علاقمند به ایر هاکی هستید بازی Air Hockey می‌تواند برای شما جالب باشد و امکان بازی تک نفره و دو نفره نیز وجود دارد که کاربر از طریق آن می‌تواند با دوستان خود بازی کند. البته کاربر می‌بایست سریع و چالاک باشد تا بتواند بازی را به‌خوبی کنترل کند و پیروز میدان شود.

دانلود Air Hockey از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Darts Match

Darts-Match-150x150

بازی دارت بر روی اسمارت فون و تبلت‌ها یک بازی ساده و جالب است که می‌تواند سرگرم کننده باشد و کاربران را شیفته خود کند. محیط و گرافیک این بازی نیز مناسب است و شما می‌توانید برای دانلود و نصب آن از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

دانلود Darts Match از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

Super Golf Land

Super-Golf-Land--150x150

از طریق بازی Super Golf Land شما می‌توانید یک بازی گلف را تجربه کنید که به خوبی طراحی شده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود سازد. در هر مرحله نیز مهارت کاربر در محیط بازی افزایش می‌یابد تا بتواند مراحل بعدی را به خوبی سپری کند.

دانلود Super Golf Land از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون

اگر تمامی این بازی‌ها را بر روی دستگاه ویندوز فونی خود نصب کنید یک استادیوم کامل از اغلب ورزش‌ها را در دستگاه خود خواهید داشت (البته ورزش واقعی فراموش نشود).

3 در مورد “10 تا از بهترین بازی‌های ورزشی و رایگان برای ویندوزفون 8”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH