12 کاری که می‌توان با یک تبلت قدیمی و ارزان انجام داد

تبلتهای ارزان قیمت در ظاهر بدرد هیچ کاری نمی‌خورند، اما اگر بدانید که چه کارهایی می‌توان با آنها کرد، هرگز راضی به فروختن‌اشان نمی‌شوید. زمانی که استیو جابز سال 2010 برای اولین بار تبلتهای مدرن لمسی را به دنیا نشان داد و معرفی کرد، هرگز فکر نمی‌کرد که روزی کاربران بخواهند از تبلت ارزان قیمتشان چنین بهره‌هایی را ببرند.

در مطلب زیر به شما 12 کاری را که می‌توانید با تبلت ارزانتان انجام دهید آموزش خواهیم داد.

استفاده به عنوان ساعت زنگ‌دار

381888-alarm-clock

برای اینکه بتوانید تبلت خود را به یک ساعت زنگ‌دار رومیزی تبدیل کنید، نیاز به دانلود برنامه‌های ساعت مثل Night Clock دارید. این برنامه را نصب کنید و تبلت خود را به یک ساعت بزرگ رو میزی تبدیل کنید.

استفاده به عنوان آینه دیواری

381889-magic-mirror

راه‌های زیادی برای آویزان کردن یک تبلت روی دیوار وجود دارد، یکی از آنها را بی‌یابید و از دوربین جلوی تبلت برای تبدیل کردن آن به آینه استفاده کنید.

استفاده به عنوان یک ایستگاه اعلام وضعیت آب و هوا

381893-dedicated-desk-weather-station

چقدر خوب می‌شود که بتوان یک ایستگاه اعلام وضعیت آب و هوا را همیشه جلوی چشم داشت. کاری ندارد. یک ویجت آب و هوا دانلود کنید، نصب کنید و تبلت را روی میز جلوی چشمانتان قرار دهید.

استفاده به عنوان اینترفیس اسکایپ

381914-dedicated-skype-interface (1)

تبلتهای ارزان اسپیکر، میکروفون یا دوربین عالی ندارند، ولی خب می‌توانید از آن به عنوان یک اینترفیس اسکایپ استفاده کنید.

استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر

381885-remote-computer-monitor

با نصب برنامه‌هایی مثل  Chrome Remote Desktop extension و برنامه مرتبط می‌توانید دسکتاپ را با تبلت خود ارتباط دهید. این برنامه با استفاده از مرورگر کروم روی دسکتاپ امکان ارتباط بین تبلت و کامپیوتر را فراهم می‌کند.

استفاده به عنوان یک پخش کننده موزیک یا یک رادیو

381887-dedicated-pandora-or-spotify-radio-player

درست است که اسپیکرهای این مدل تبلتها چنگی به دل نمی‌زند، اما با اتصال یک اسپیکر خوب یا هدفونهای با کیفیت، می‌توانید از تبلت خود به عنوان یک رادیو یا پخش کننده موزیک آنلاین استفاده کنید.

استفاده به عنوان یک تابلوی هنری

381884-art-display

می‌توانید با نصب برنامه‌هایی مثل Famous Paintings و قرار دادن تبلت روی دیوار، به تماشای برترین آثار هنری جهان از دریچه تبلتتان بنشینید.

استفاده به عنوان ساعت دیواری

381886-wall-clock

بله، کاملا ساده و راحت. یک ویجت ساعت دیواری نصب کنید و تبلت را روی دیوار بگذارید. تمام.

استفاده به عنوان قاب عکس

381890-picture-frame

عکس بگیرید و آن را درون قاب دیجیتال قرار دهید و روی میز بگذارید. ساده‌تر از این هم می‌شود؟

استفاده به عنوان وایت برد یا مرکز پیام

381896-message-center-on-the-refrigerator

دیگر نیازی نیست که از برچسب و یا وایت برد برای نوشتن پیغام‌هایی که می‌خواهید دیگر اعضای خانواده بخوانند استفاده کنید. تبلتتان را بردارید و هر چه می‌خواهید روی نوت آن بنویسید.

استفاده به عنوان اولین تبلت بچه

381892-baby-s-first-tablet

دلتان نمی‌آید تبلت یا اسمارتفون گران قیمتتان را به دست کودک بدهید؟ خب از همین تبلت ارزانتان استفاده کنید و آن را با خیال راحت در اختیار کودک دلبندتان قرار دهید.

استفاده به عنوان زیر لیوانی!!

381895-high-tech-coaster

هیچ کدام از کارهای بالا را نتوانستید انجام دهید؟ خب از تبلت به ظاهر بدرد نخورتان به عنوان زیر لیوانی استفاده کنید، تا آب آسیبی به وسایل خانه‌اتان نزند.

6 در مورد “12 کاری که می‌توان با یک تبلت قدیمی و ارزان انجام داد”

  1. اگر دنبال اضافه کردن کاربرد هستی میشه باهاش زیاد کار کرد وقتی گرم شد بجای کیسه آب جوش ازش استفاده کرد…( ما بیشتر از اینا از شما توقع داریم نوشتن این مقاله ها به تقلید از خلاقان اونور آب زیاد جالب نیست چیزی بنوسید که هم شدنی باشه هم بکار ایرانیا بیاد)

    1. اتفاقا منم بهمین فکر میکردم ؛ حالا ی گجت هم باید خرید و چسبوند بهش که صفحش خاموش نشه اگر نورشو بالا ببری و حالت تایم اوت رو زمانشو زیاد کنی یا باید یسره تو شارژ بزاریش یا هی جابجاش کنی برای شارژ !!!!! اصلا خوشم نیومد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH