اولین تصاویر از ویندوز 10 بر روی اسمارت فون منتشر شد!

مایکروسافت در ویندوز 10 سعی دارد بسیار تمیز و خوب کار کند تا دوباره به دوران اوج خود باز گردد و تاکنون نیز نشانه‌هایی از این فعالیت را مشاهده کرده‌ایم. علاوه بر این کمپانی مایکروسافت در ویندوز 10 تمام محصولات را یکپارچه کرده است و دیگر شاهد ویندوز فون 10 نخواهیم بود و کامپیوتر، تبلت و موبایل تماما از ویندوز 10 استفاده خواهند کرد که نشان از یکپارچگی کامل آن دارد.

w10tp1_thumb

اگرچه مایکروسافت اعلام کرده بود که در نسخه جدید تمام دستگاه‌ها از یک سیستم عامل استفاده خواهند کرد اما تاکنون تصاویری از این نسخه بر روی اسمارت فون را مشاهده نکرده بودیم و چندان نمی‌دانستیم که ویندوز 10 بر روی موبایل چه شکلی خواهد بود. حال تصاویری از این نسخه بر روی اسمارت فون منتشر شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت بسیار خوب عملکرده است و شکل و شمایل شکیل و جالبی دارد.

w10tp2_thumb

بر اساس این تصاویر ظاهر سیستم عامل بر روی موبایل شکیل و زیباتر شده است و کاربران با تغییرات نسبتا زیادی رو به رو هستند. بخش نوتیفیکشن و هشدار‌ها دچار تغییراتی شده است و همانند گذشته کاشی‌های زنده در ویندوز 10 نیز وجود دارد و کاربر می‌توان تصاویری را بر پشت آن‌ها قرار دهد. همچنین در این نسخه کاربر می‌تواند شخصی سازی بیشتری را بر روی دستگاه خود اعمال نماید و آن را مطابق با سلیقه خود کند.

w10tp3_thumb

7 در مورد “اولین تصاویر از ویندوز 10 بر روی اسمارت فون منتشر شد!”

  1. رضا غفوریان

    یادتون نره یکی از دلایل فراگیری اندروید رایگان بودن اون برای تولید کننده هاست حتی نرم افزار های توسعه اندروید هم رایگانه ولی برای ویندوز داستان برعکسه.
    این سیاست گوگل بوده و هست.

    1. اره برای شما فوق العادست رفتیم لومیا 930 خریدیم تا هفت پشتم بس بود بخدا از چی تعریف می کنید؟الان وینفون 10 نسبت به رقبا چه برتری داره؟غیر از اینکه که داره قابلیتهای اونا رو اضاف میکنه؟از وینفون 8 میگفتین اینده خوبی داره ولی سال 2014 حتی سهمش کمتر شد.

      1. ک یانوش جان دلبندم
        قرار نیست که وینفون باب میل همه باشه

        همینطور که اندروید باب میل همه نیست

        وینفون در سرعت با ایفون رقابت میکنه حتی از ایفون هم سریعتره
        چیزی که وینفون رو کمی از اندروید پایین نگه داشته تعداد app ها و تنوع اونه
        که مایکروسافت به زودی این مشکلو حل میکنه
        حتی برنامه ای برای پورت کردن برنامه های اندروید داره طراحی میکنه

        دنیای اینده دیجیتال دست وینفون 10 خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH