اوایل اسفند ماه اکسپریا Z2 و Z3 به اندروید 5.0 به روز رسانی خواهند شد!

گوگل در طی چند ماه گذشته نسخه جدیدی از سیستم عامل خود را معرفی کرد که اندروید 5.0 یا لالی پاپ (آب‌نبات چوبی) نامیده می‌شود و از همان روز کمپا‌نی‌های تولید کننده اسمارت فون شروع به کار کردند تا بتوانند هرچه سریع‌تر این نسخه را برای محصولات خود منتشر کنند، البته چندان هم تاکنون خوب عمل نکرده‌اند؛ زیرا که تنها پرچم‌داران از این نسخه بهره می‌برند و پرچم‌داران سال گذشته فعلا مزه آب نبات چوبی گوگل را نچشیده‌اند.

android-update-vodafone

کمپانی سونی نیز یکی از شرکت‌هایی بود که با ورود اندروید 5.0 شروع به کار کرد تا بتواند محصولات خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز کند که کمی در این مسیر تاخیر داشته و حال اخباری از سوی اپراتور Vodafone منتشر شده که نشان می‌دهد به‌زودی اکسپریا Z3 و Z2 به اندروید آب نبات چوبی به‌روز رسانی خواهد شد و کاربران این دو دستگاه در اواخر این ماه میلادی (اواسط اسفند ماه) قادر خواهند بود تا دستگاه خود را به اندروید آب نبات چوبی آپدیت کنند.

این اطلاعات تنها به محصولات سونی اختصاص ندارد و مدل‌هایی از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی و هوآوی نیز در آن دیده می‌شود که بر این اساس آن‌ها در حال تست و آزمایش هستند و برخی کاربران (براساس منطقه) در حال حاضر قادر هستند تا از این نسخه استفاده نمایند اما پرچم‌دار فعلی و قبلی سونی در انتظار آزمایش هستند و به احتمال زیاد اوایل اسفند ماه کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. البته انتظار می‌رود کاربران Vodafone قبل از سایرین بتوانند از اندروید 5.0 استفاده کنند.

15 در مورد “اوایل اسفند ماه اکسپریا Z2 و Z3 به اندروید 5.0 به روز رسانی خواهند شد!”

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت آقای گلکاربین سونی z2 و سامسونگ S5 شما کدوم رو در قیمت برابر ‍یشنهاد میکنید؟

  2. دویت عزیز از همه نظر z2 بهتره. صدای قویتر،دوربین قویتر،کیفیت صفحه نمایش بطرگتر و بهتر، باتری بهتر،رم بیشتر 3 در مقابل 2 در m8.ضدآب بودن.کلا ارزش خرید z2 خیلی بالاتره. پول کمتر امکانات و کیفیت بیشتر.

  3. اقای غفوریان، خب آپدیت دو گوشی لاک وودافون با آپدیت همین دو گوشی به شکل جهانی فرق داره. به هر حال تیتر نباید غلط انداز باشه، این از اصول حرفه ای گزارش خبر هست،، اما اینجا تیتری میزنن که خودشون هم آخر اکثر تیتر ها (!) ممیزارند.

    1. سعید میرزاپور

      درسته این خبر در خصوص vodafone هست اما در اغلب مواقع فاصله زیادی بین انتشار به‌روز رسانی برای اپراتور‌ها و نسخه معمولی وجود ندارد

  4. لطفاً تیتر های گویا تر و حرفه‌ای تر بزنید،، برای گوشی های لاک وودافون مارس منتشر میشه و برای گوشی های انلاک اواسط فوریه.

  5. آها ز2 و زد3 منظورت بود؟!!!!
    تیترو خوندم جاخوردم خداییش
    شبیه طرف که سوار تاکسی هم ندیدیش اونوقت برگشته بت میگه:
    آره حاجی،ماشینو فروختم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH