پندانه: آیا خرید هواوی اسند P7 منطقی است؟

Huawei-Ascend-P7

در سری اول از پندانه، به سراغ سونی اکسپریا Z2 رفتیم و مطلب بعدی در ارتباط با ال‌جی G3 بود. حال در این مقاله قصد داریم تا شما را به خرید گوشی هواوی اسند P7 پند دهیم!

البته فکر نکنید که کار ما همیشه پند دادن است، چرا که نقد هم می‌کنیم (آن هم کوبنده) و اگر سری به نقدانه نوت 4، اکسپریا Z3 و آی‌فون 6 پلاس بزنید، متوجه خواهید شد که اگر نوازش پندانه ما بر روی صورت مدل‌هایی کشیده شود، شلاق تیز نقدانه هم بر برخی دیگر خواهد خورد!

اما در این مطلب که قصد نوازش داریم تا به شما بگوییم که اگر دنبال یک گوشی خوب و مناسب هستید، در حال حاضر (حتما به تاریخ انتشار مقاله توجه داشته باشید) التفات ویژه‌ای به اسند P7 داشته باشید.

طراحی دلپذیر

ظرافت ساخت گوشی هوشمند را بایستی با اسند P6 شناخت که زمانی نازک‌ترین گوشی نیز بود. اما هواوی همچنان این مسیر را در P7 نیز حفظ کرد و با آنکه کمی ضخامت دستگاه افزایش یافت اما رقم تحسین برانگیز 6.5 میلی‌متر با تنها 124 گرم وزن، از همان ابتدا P7 را نامزد خوش دستی کرد.

این گوشی که بسیاری آن را با الهام از ظاهر آی‌فون 5 می‌دانند، به خوبی در دست جای می‌گیرد و برای یک گوشی 5 اینچی، اندامی متناسب دارد.

huawei-p7

ساختاری دلربا

از همان لحظه نخست به‌دست گرفتن P7 متوجه می‌شوید که با یک گوشی بی‌کیفیت با جنس بدنه نامرغوب طرف نیستید و سطح شیشه‌ای جلو و همچنین کاور پشتی که آن نیز از جنس شیشه است، احساس خوبی را به دستان شما می‌بخشد. به علاوه نوار کناری هم فلزی بوده تا بدانید که با یک دستگاه لوکس طرف هستید.

huawei-p7-back

نمایشگری با کیفیت

اسند P7 مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی و فناوری IPS است که به این خاطر در نگاه از زوایا نیز دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود. از نظر سطح روشنایی و همچنین خوانایی در زیر نور شدید آفتاب هم بایستی P7 را یکی از برترین‌های بازار دانست که هیچ‌گاه شما را در کیفیت خوب خودش، ناامید نمی‌سازد.

Ascend P7 Review (24)

پشتیبانی از نسل چهارم فناوری

شاید تا چندی پیش، حتی پشتیبانی یک گوشی از 3G یا نسل سوم ارتباطات هم برای بسیاری از کاربران اهمیتی نداشت، اما با راه‌اندازی نسل سوم و پس از آن نسل چهارم ارتباطی در کشورمان، چنین بخشی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. حال بایستی اسند P7 را یک کاندیدای خوب برای این بخش دانست و از آنجایی که قیمت بسیار خوبی نیز دارد، پس می‌توانید با بهایی مناسب، صاحب یک گوشی با توانایی پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات شوید.

ascend-p7-18-640x333

دوربینی تحسین برانگیز

دوربین پشتی P7 قادر است که با کیفیت 13 مگاپیکسل، عکس‌هایی بسیار خوب و قابل رقابت با پرچم‌داران روز بازار بگیرد. اگر مقایسه دوربین این گوشی با مدل‌های برتر و بسیار گران‌قیمت‌تر از آن را در آی‌تی‌رسان مطالعه کرده باشید، متوجه توانایی‌های تحسین برانگیز این دستگاه خواهید شد.

از طرفی دوربین سلفی آن را شاید بتوان نخستین گوشی دانست که از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و از همان ابتدا نشان از توجه بسیار زیاد هواوی به این امر می‌داد.

Ascend P7 Review (3)

سیستم عامل به روز

شاید الان نسخه 5 اندروید موسوم به آب‌نبات چوبی را بتوان به‌روزترین گزینه موجود برای تلفن‌های همراه دانست اما زمان عرضه P7 چنین ورژنی موجود نبود و به همین خاطر داشتن اندروید کیت کت، بهترین طعم را برای خریدارش داشت. ضمن اینکه نسخه جدید هم برای P7 ارایه خواهد شد تا در کنار رابط کاربری اختصاصی هواوی، تجربه دلنشینی را برای کاربر خود رقم بزند.

Ascend P7 Review (4)

قیمت استثنایی

شاید تمام موارد فوق، بیشتر از همه برای یک گوشی پرچم‌دار صادق باشد اما وقتی به بحث قیمت می‌رسیم، برگ اصلی هواوی رو می‌شود چرا که این گوشی کمتر از یک میلیون تومان قیمت داشته و بدین خاطر می‌توان آن را یک نمونه استثنایی و بسیار مناسب برای خرید دانست. در واقع مجموعه‌ای بسیار خوب از امکانات و طراحی دلپذیر در کنار قیمتی رویایی، سبب شده تا شما را به خریدن هواوی اسند P7 پند دهیم.

ascend-p7

حال شما به ما و دیگران بگویید، آیا این گوشی ارزش خرید دارد و یا بایستی به سراغ مدل‌های دیگری در بازار رفت؟

[polldaddy poll=8638998]

75 در مورد “پندانه: آیا خرید هواوی اسند P7 منطقی است؟”

  1. با سلام دوستان من واقعا هم از طراحی پی 7 خوشم میاد هم از لحاض فنیش تو این رنج قیمت و این اوضاع اقتصادی پی 7 واقعا گوشی کم نظیریه من هنوز نخریدم ولی خیلی خیلی تحقیق کردم دیدم واقعا ارزش داره
    اخه من نمیدونم اونایی ک میگن سامسونگ واقعا جنس پلاستیک خوبه یا فلز؟؟
    قیمت پایین خوبه یا قیمت بالا با همون کیفیت ؟؟
    خواهشا تعصبی نظر ندین اینجوری موجب سر در گمی افراد میشه…
    ممنونم از اقای گلکار….??

  2. اونقدرنظراتتون باهم فرق می کنه که ادم گیج می شه خواستم نظراتتونوبخونم تابتونم تصمیم بگیرم پی 7بگیرم یانه که به کلی گیج شدم الان نمی دونم چیکارکنم

  3. من پی 7 دارم افتضاحه نخرید هنگ زیاد سرعت پایین دوربین با کیفیت پایین و کلا سیستم کند نمی ارزه

    1. ببخشیدا!!!!
      نگذار دهانم باز شود و هر چی میتوانم بهت بگم!
      بهترین گوشی همینه، حیف که من پولم نرسید و honor 3C رو خریدم اما الکی نظر نده!!!

  4. من خودم تازه هواوی p8 گرفتم خیلی ازش راضیم قبلا سامسونگ نت داشتم و درسته که سامسونگ بهتره اما هواوی در مقابل قیمتش عالیه

  5. با عرض سلام من خودم اسند پی سون دارم دوربینشو ک با نوت تری مقایسه میکنی خیلی بهتره بنظر من اسند پی سون یکی از بهترین گوشی های هواوی است توصیه میکنم بخرید هرکیم گفته هواوی بده شعر گفته از لحاظ کیفیت صفحه هم عالیه باطریشم خوبه

  6. من خودم هواوی دارم 90 درصد دوستا و آشناهام هم هواوی دارن
    چیزی که به طور کلی می تونم بگم اینه
    خوبی ها
    دوربین با کیفت بالا
    صفحه نمایش نسبتا خوب
    طراحی خوب (بیشتر مدل ها)
    قیمت های پایین
    بدی ها
    پشتبانی بد ( من گوشیم مال تقریبا یه سال پیشه… ولی آپدیت 4.4 هم بهش نمیدن همون 4.2 مونده)
    هنگ زیاد
    حافظه داخلی کم
    کم نگه داشتن شارژ
    داغ کردن نسبتا زیاد
    اخر هم بگم با همه ی اینا من یکی که ازش راضی ام اگه یه میلیون پول هم گیرم بیاد همین گوشی رو می خرم
    اعتراف هم می کنم طرفدار سامسونگم ولی گوشی هاش گرونه

  7. سلام
    میگم p7بهتر یا honor6 کدوم بخریم کدوم بهتر از مدیر سایت درخواست دارم راهنمایم کنه بچه ها شما هم کمک کنین مرسی

  8. من از خود نماینده اش در مورد خرید گوشی های هواوی سوال کردم گفت صلاح نیست از لحاظ سخت افزاری ضعیف هستند و میتونی با 100 یا 200 تومن بیشتر گوشی با برند بهتر بخری. شما هم توروخدا جیب این چینی ها را پر نکنید.

  9. سلام من الآن تو پاساژ دانشکده کرج موبایل فروشی دارم و همه ی پرچمدارای شرکت های HTC . SAMSUNG . LG . HUAWEI . SONY . ASUS .
    APPLE و . . .دارم . قیمت هوآوی P7 حدود 975 تومانه

    که به نظر من اگه حدود 100 تومان دیگه بزارید روش

    می تونید گوشی سامسونگ گلکسی S4 یا الجی G2 رو

    بخرید که واقعا گوشیهای خوبی هستن و من تقریبا هر

    هفته 7 تا S4 و 5 یا 6 تا الجی G2 میفروشم و تاحالا کسی

    این دو گوشی رو برای تعمیر پیش من نیاورده است .

    باید توجه داشته باشیم که هر گوشی یک مزیتها و معایبی

    داره ولی تو این رنج قیمتی من بعنوان یک فروشنده و یک

    رفـــیق به شما s4 و g2 رو پیثنهاد میکنم !

    موافقا بزنن لایکوووووووووو+++++++++++

    مخالفا ———-

  10. واقعا هواوی داره عالی کار میکنه.

    اون از میت7 که تو اکثر سایتها جز 5 گوشی برتر سال شد و اینم پی7 که با این همه امکانات و کیفیت اینطور قیمت مناسبی داره.

    به نظر من جدا از تعصب برندی بعضی از دوستان انتخاب خیلی خوبی میتونه باشه.

  11. این اقایونی که میگن گوشی چینی نمیگرن نمیدونم با چه دیدی دارن این فکرو میکنن ..اقایون اون زمان تموم شد که میگفتن وسایل چینی نخرید ..همون میت7 تو ده گوشی برتر 4 یا 5 شد ..تو سایت دیجی کالا هست ..برید نگاه کنید

  12. آهها شما خجالت ننمیکشى (اول نظر ها) گوشی دو ملیونی رو با یک ملیونی مقایسه کردی بعد داری تعریف میکنی به به و چه چه جرعت داری با امکانات میت 7 آنر 6 و آنر 6 پلاس مقایسه کن ببینم بازم اینجوری حرف میزنی بعدشم دوربین این گوشی و صفحه نمایشش از زد وان (هم قیمتش) بهتره دوربین آنر 6 و آنر 6 پلاس رو ببین مخصوصا آنر 6 پلاس که از آیفون 6 پلاس هم بهتر شده برو عکساشو با آیفون 6 ببین به نظر من هواوی اشتباه کرد دوربین میت 7 رو لنز سونی زد دوربینای هواوی رنگ رو بهتر نشون میده اصلا چرا راه دور همین زد 2 که گرون تر از پی 7 هست برو بیین از زد 2 بهتره بی خودی حرف در نیار مثل اینه که من بگم دیروز رفتم هانر 6 پلاس رو با سونی زد مقایسه کردم اصلا حرف خواصی نداشت به نظر من سراق سونی نرید!!!!

  13. سلام….
    میشه لطفا دوستانی که اطلاعات کامل دارن راهنمایی کنند.
    بین sony z2 و huawei-ascend-p7 و( glx-spierکه جدیدا ازش تعریف میکنند)موندم که کدوم بهتره؟
    (خواهشا متعصبانه نظر ندید)ممنون

  14. جان مادرتون جواب بدید که واقعیت داره یا نه؟
    یک گیگ از رمش توسط خود گوشیش اشغال شدهومیمونه یک گیگش.عاقلانه نگاه گنیم چطور با رم ییک گیگی که باقی مونده میتونه برنامه های سنگین ساپورت کنه؟
    بازی های مث فیفا15،آسفالت8؟
    لطفا جواب بدید.
    تنها زیبایی این گوشی به قیافش برمیگرده یا واقعا خوبه؟

  15. دو سال پیش وقتی تو اوج فروش سامسونگ و اپل… سونی اولین گوشیاشو زد همه همین دیدگاه منفی رو نسبت به سونی داشتن. و می گفتن گوشی یعنی اس3 یا 4اس. الان بعد دو سال هم همین قاعده در مورد هواوی تکرار شده. فکر می کنم هواوی هم با گذشت زمان خودش رو به عنوان برند برتر اثبات خواهد کرد

  16. من سونی بازم ولی این هواووی هر چی که باشه از کهکشان پلاستیک و پلاستیک نوت بهتره خیلی هم بهتره

  17. با سلام
    من تعصبی رو برندا ندارم هر کی یه چیزی از گوشی میخاد.به نظرم گوشیه خوبیه هر چی بخای داره خوبشم داره.اون گوشیای که آقایون میگن بعضیاشون حتی 4G پس خواهشا مقایسه نکنید مثلا z2.هواوی داره کم کم یکی از برندهای خوب میشه پس خواهشا تعصبی حرف نزنین برین تحقیق کنین بعد نظر بدین.به نظرم تو این رنج قیمت فوق العاده هس.

  18. مهمترین مساله اینه که تو این رنج قیمتی واقعاً تکه. دوستانی که اینو با Z2 و G3 و G2 و … مقابسه میکنند باید بدونند که اگر اونها بهترند پول بیشتری هم می طلبند. تو رنج 900 نه سونی نه الجی نه سامسونگ و بقیه بندهای معتبر گوشی با صفحه FHD ندارند. و در مقام مقایسه هم کیفیت صفحه نمایش این گوشی واقعاً چیزی از بقیه رقبای ذکرشده نداره.
    و در آخر هم باید یادآوری کنم که از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی هوان قدر آش میخوری.
    در کل بنظرم هواوی قابل احترامه و محصولاتش از نظر قیمت رغیب ندارند. برای همین هم الان توده قشر کم درآمد فقط هواوی دستشونه که بنظر من تمام کارهایی که از یک گوشی هوشمند انتظار میره رو به نحو احسنت انجام میده

  19. نسبت به قیمتش عالیه ولی میتونیم حدود دویست تا بزاریم روش جی تو بخریم که بازم نسبت به قیمتش حرف نداره
    راستی نظرتون در مورد گوشی جدید ایسوس 199 دلاری چیه اون نسبت به هر گوشی دیگه خریدش معقولانه تر نیست؟

  20. سلام دوستان بدون هیچ تعارف و تعصبی باید بگم که من خودم میت 7 دارم و واقعا از هر نظر هم عالیه
    ضمنا از آی تی رسانان هم خواهشمندم برسی برند MIمدل MI NOT PRO رو هم در لیستتون قرار بدید تا همه باخبر بشن که غیر از سامسونگ و اپل و ال جی و… غول های دیگری هم هستن که ما نمیشناسیم
    خواهشا با همین ایمیل منو در جریان برسیتون قرار بدید
    با تشکر از ای تی رسان

  21. اصن حتی چرت ترین گوشی هم بود (بر فرض محال) از سونیای زپرتی و سامسونگ بی کیفیت و اچ تی سیه نه چندان دلپسبو نوکیای بی درو پیکر بهتره

    1. شما یا معنی زپرتی و بی کیفیت نمیدونی چیه ! یا تاحالا سونی اپل و… دستت نگرفتی
      مثل اینکه بگم تویوتا بنز هیونداو….. بی کیفیت ترین ماشینان ! فقط “ام وی ام” چون خودم دارم و سوار میشم

      1. خیلی سطحی نگری اگه فکر کنی گوشی های چینی بی کیفیتند
        صنعت خودرو سازی چین رو با صنعت گوشی چین یکی نگیرید زمین تا اسمون فرق دارن

  22. سلام آقای گلکار عاجزانه تقاضا دارم که اچ تی سی دیزایر 820 رو مورد نقد و بررسی قرار بدین ممنون.

  23. من 4 ماه p7 دارم هیچ مشکلی باهاش ندارم امکاناتش نسبت به قیمتش عالی بود که انتخابش کردم
    شاید هواوی یه برند چینی باشه ولی حرفای زیادی واسه گفتن داره مخصوصا با گوشیای جدیدش مثل honor 6 وp7 mate

  24. آقا میلاد شما که این گوشیرو از نزدیک ندیدی چطور نقدش میکنی؟ شش ماه پیش برای داداشم خریدم و فقط میتونم بگم فوق العاده. من خودم خیلی گوشی امتحان کردم z1.z ultra. s5. 4s.5s.g2.g3و به جرعت میتونم بگم از تمامشون بهتره.دوربین فوق العاده شاید فقط g3 وg2 برابری میکردن باهاش.cpu عالی.کیفیت تصویر و تاچ فوق العاده. شاید تنها ایرادی که میشه بهش وارد دونست باطری تقریبا ضعیف 2500 که میتونست قوی تر باشه.ولی در کل عالیه

  25. آدم نوکیا 1100 دستش بگیره گوشی چینی بی کیفیت نخره
    wifi ضعیف, نمایشگر بی کیفت, هنگ زیاد, مقاومت پاییت بدنه , کیفیت پایین بلنگو ! فقط دلت خوشه که اسمش Smart phone !

      1. یه زمانی مردم اروپا فکرشم نمی کردن که سوار ماشین کره ای بشن.اما زمان گذشت و این اتفاق افتاد.یه زمانی مرسدس و کادیلاک فکر نمی کردن که تویوتا با ارم لکسوس رقیبشون بشه و بازار رو از چنگشون در بیاره اما این اتفاق افتاد..هر کشوری تلاش کنه می تونه الگوی دیگر کشورها و رقیب دیگر برندها باشه.این تلاشه که به یه کمپانی و به یه کشور ارزش می ده

      1. اگه هند و ارزانتین و تایوان و مالزی و… هم مثل شما فکر می کردن الان جیره خور بقیه بودن نه رقیب بقیه

  26. چند روز پیش دیدمش تو دست یکی از دوستام…تعریفی نداشت..
    از نظر من آگه با قیمت 1میلیون برین الجی G2 یا سونی اکسپریا zu

  27. اقای گلکار سایتتون دیگه رفته رفته داره یه سایت خبری میشه. مثل قبل دیگه آزمایشگاهتون پرکار نیست

  28. من الان هواوی هانر 3 سی دارم. قبلا اکسپریا زد داشتم. تو نمایشگر که اکسپریا زد به گرد پای هانر 3سی تنی رسید. تو باطری که سونی کلافم کرده بود. فقط بگم از شر سونی زد خلاص شدم. 500 تومن دادم هانرخریدم خدایی هم وای فای بهتری داره. هم باطری بهتر و هم نمایشگر بهتر. چون ای پی اسه. اما دوربینش جالب نیست

      1. فراموش نکنید سونی زمانی از نمایشگر با کیفیت ای پی اس برای پرچمدار ش استفاده کرد که اکثر گوشی های هواوی بی سروصدا صاحب همون تکنولوژی بودن. در ضمن اکثر دکلهای مخابراتی ایران رو کمپانی هواوی میزنه واسه همینه هواوی ها تو انتن دهی حرف ندارن. درضمن اگه به سایت موبایل ایران برید و روی اسمم کلیک کنید متوجه میشین در یک سال سه تا سونی داشتم. اکسپریا اس ال بعد وی و بعد زد. یعنی تقریبا سه بار متوالی سونی هر پرچمداری بیرون داد خریدم. اونم تو اون گرونی. که قیمت اس ال یک و صد میلیون و قیمت وی یک و نیم میلیون و زد دو میلیون بود. پس من یه زمانی بدتر از شما دیوانه سونی بودم. اما تجربه بهم ثابت کرد همه چیز برند و اطلاعات روی کاغذ نیست… کارایی یک چیزه و تبلیغات چیز دیگه. بعضیا با نوت دو عکسای بهتر از زد3 می گیرن. این یعنی کارایی بالای یه وسیله.. سو

        1. من الان هواوی هانر 3 سی دستمه. هر سوال ریزی می خوای بپرس تا بهت بگم. من گوشیای قدیمیه هواوی رو استفاده نکردم اما سری جدید گوشیاش خیلی خیلی خوب و ارزونن. واقعا از گوشیم راضیم.. فقط دوربینشیکم نویز داره. البته از نظر کیفیت دوربین و نمایشگر هیچی سامسونگ نمیشه. اما هواوی به عنوان یه گوشی ارزون واقعا راضی کننده عمل کرده.

        2. داداش من داداشم هواوی پی 7 داره ولی خب نمیشگر که فقط مهم نیست این اقا اومده فقط نمایشگر سونی زو انر 3 سی ر. مقایسه کرده نمیاد بگه زد ضد ابه پدازنده ی قوی تر زیبایی بیشتر و…

        3. شما هر روز با نمایشگر گوشی کار می کنی یا با ضد اب بودنش.? وقتی باطری و نمایشگر یه گوشی افتضاح باشه دیگه ضد اب بودن یا نبودنش چه اهمیتی پیدا می کنه.? سونی ابتدا باید روی ضروریات کار می کرد. البته الان دیگه تو مدلهای جدید عیوبش برطرف شده و از نظر کیفیت ساخت قابل رقابت با اپل هستش

  29. هوآوی بدترین گوشی هایی هست که تا حالا دیدم ! من یه گوشی سونی xperia M داشتم بعد مثلا وقتی wifi روشن میکردم میتونست راحت تو کل خونه آنتن بده ! اما همین کارو با هوآوی تست کردم دیدم وقتی از اتاق میام بیرون آنتنش قطع میشه اصلا …

  30. این مدل تقلیدی از آیفون و سری Z سونی هست و از لحاظ سخت افزاری یک گوشی میان رده است چون پردازشگر این گوشی ضعیفتر از پردازنده های کوالکام هست .در قسمت دوربین هم فقط با اعداد و ارقام بازی کرده با برندهای دیگه مقایسه کنید متوجه میشید.فقط زیباست.
    بنظر من ارزش خرید نداره.

  31. من خودم پی ۷ دارم نزدیک به دو ماهه.بعد از مدتها گشت گزار درباره گوشیهایه خوب به این نتیجه رسیدم که با توجه به قیمت دستگاه بهترین گوشی برام همین پی سونه.
    البته اول نظرم رویه یه دستگاه با سیستم عامل وینفون بود اما به دلیل قیمت بالا و کامل نبودن سیستم عامل نظرم عوض شد.البته امیدوارم ویندوز ۱۰ نظرمو عوض کنه.کلا هم به نظرم تا چند وقت دیگه ویندوز سیستم عامل عالی ای میشه.

  32. بصورت اتفاقی صفحه نمایششو با z3 خودم مقایسه کردم پریروز هیچی برای گفتن نداشت. بنظر من کلا باید دور برندهای چینی رو خط کشید. نباید گذاشت چینی ها دور بگیرن و واسه خودشون کسی بشن چون باعث میشه اصالت از بین بره.

    1. داداش من خودم سونی بازام ولی دیگه نمیان پژو و فراری رو با هم مقایسه کنن نامردی
      مثلا سونیه ها !!!!!!! الکی که نیست

    2. از خوندن نظرت خندم گرفت : 1- اسند پی 7 باید با z2 مقایسه بشه نه z3

      2- با پی 7 کار نکردم ولی با پی 6 کار کردم نسبت به قیمتش صفحش بهتر از اون چیزیه که باید باشه قطعا صفحش پسرفت نداشته

      3-بررسی این گوشی تو همین سایت هست برو نگاه کن تصاویرو با m8 مقایسه کرده اختلاف خیلی کمی داشتن در ضمن همه میدونن کیفیت صفحه m8 بهتر از z2 هستش

      یا شما دوست عزیز هیچی از گوشی نمیدونی که همچین حرف خنده داری رو میزنی یا اون گوشی که بهت نشون دادن p7 نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      یا هم که از هوآوی بدت میاد داری کلا دروغ میگی
      از نظر من هر سه مورد در رابطه با شما صدق میکنه

      یه وقت فکر نکنی هوآوی بازم ها نه من نکسوز دارم

      1. دوست عزیز:1-پی7 را اگر با زد یا تی3 مقایسه
        کنن پی7 کم میاره
        2-با مورد 2 موافقم
        3-حالا شما برین تو همین سایت و ببینید که زد2
        بهترین صفحه نمایش رو نسبت به اس5 و ام8 داره
        پس از نظر صفحه نمایش همه باید پیش زد2 لنگ
        بندازن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH