میان‌رده 64 بیتی سونی در راه است!

کمپانی سونی در طول چند سال گذشته محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده است که در تمام طبقات مالی محصول برای خرید از این شرکت وجود دارد و سونی به خوبی پرچم‌دار، میان‌رده و پایین‌رده را پوشش داده است. حال نیز با نزدیک شدن به اسفند ماه سر و صدایی در خصوص پرچم‌دار این شرکت به گوش می‌رسد که به احتمال زیاد در کنفرانس جهانی موبایل معرفی خواهد شد. اما گویا این کمپانی تنها به این محصول اکتفا نخواهد کرد و تصمیم دارد یک میان‌رده را نیز معرفی کند.

XPERIA

امروز بنچمارک GFX Bench اطلاعاتی را در خصوص محصولی با شماره E2003/E2033 منتشر کرده که احتمال می‌رود نسخه جدید سری E سونی با نام E4 باشد. با وجودی که این دستگاه یک میان‌رده است اما دارای پردازنده 64 بیتی‌ست که یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با وضوح تصویر 540 در  960 پیکسل دارد. پردازنده این دستگاه MT6752 است که از چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.5GHz تشکیل شده که 1 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی این محصول نیز 8 گیگابایت است که 5 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. اندروید 4.4.4 با پوسته اختصاص سونی نیز بر روی این محصول در حال اجرا است.

E2003/E2033 یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت فیلم برداری فول اچ‌دی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو دارد. این محصول یک گوشی تک سیم‌کارته است که احتمال می‌رود نسخه دو سیم‌کارته نیز داشته باشد. علاوه بر این پردازنده این دستگاه قادر است تا از شبکه LTE پشتیبانی کند، اگرچه در این بنچمارک چین اطلاعاتی مشخص نیست.

حال می‌بایست تا زمان کنفرانس سونی در نمایشگاه سالانه موبایل منتظر بمانیم تا ببینینم آیا این کمپانی میانى‌رده جدید خود را معرفی خواهد کرد یا خیر.

2 در مورد “میان‌رده 64 بیتی سونی در راه است!”

  1. سونی همه چیزش خوبه ب جز طراحی سیستم عاملش
    البته این نظر منه
    هر کسی ی نظر داره نظرش هم محترمه

    1. طراحی سیستم عامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مگه اندروید رو سونی طراحی کرده برادر؟
      منظور شما رابط کاربریش هست…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH