سامسونگ معرفی کرد: دوربین NX500 با سنسور 28 مگاپیکسلی

سال گذشته کمپانی سامسونگ دوربینی را معرفی کرد که توانست افراد زیادی را شیفته خود سازد. این محصول که NX1 نام داشت قادر بود با 28 مگاپیکسل عکاسی کند و با وضوح تصویر 4K فیلم‌برداری نماید. با این مشخصات عالی نظر شما در خصوص نسخه بعدی این محصول چیست؟

samsung-nx500-3

سامسونگ در طی روز گذشته دوربین جدید خود را با نام NX500 معرفی کرد که از لحاظ مشخصات داخلی همانند نسل قبلی است. برای مثال از سنسور APS-C و صفحه نمایش آمولد استفاده می‌کند و ISO رنج آن نیز 51200 است. راه‌های ارتباطی نیز در این دوربین بسیار کامل هستند و دستگاه از شبکه‌های وای-فای، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این دوربین مذکور از پردازنده تصویر DRIMeV بهره می‌برد و نسبت به نسل قبلی سریع‌تر شده و نتیجه تصاویر بسیار جالب و خوب است.

samsung-nx500-2 samsung-nx500-5

با وجود پردازنده تصویر جدید رنگ‌بندی تصاویر بسیار عالی است و کاهش نویز نیز به خوبی انجام می‌شود که در نتیجه تمام آن‌ها شاهد یک تصویر عالی از دوربین NX500 هستیم. از لحاظ ظاهری این محصول شباهت بسیار زیادی به برادر بزرگ‌تر خود دارد و ارگونومی آن بهبود یافته که باعث می‌شود دوربین راحت در دست جای‌ گیرد. علاوه بر این دوربین مذکور در رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و مشکی در اواسط ماه مارس در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را با قیمت 799 دلار تهیه کنند. گفتنی است که دوربین NX500 از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و گشودگی دریچه دیافراگم آن نیز f3.5-f5.6 است.

samsung-nx500-1 samsung-nx500-4

8 در مورد “سامسونگ معرفی کرد: دوربین NX500 با سنسور 28 مگاپیکسلی”

  1. همه میدونن

    بروسli جان، دیافراگم این دوربین ها در لنزشون هست که عوض میشن و مدل های مختلفی داره شاید از خود بدنه دوربین گرون تر باشه و یه معقوله جداییه … نابغه!
    در ضمن این دوربین زمان ارائه به خاطر bsi بودن سنسور aps-c و فیلم برداری 4k منحصر به فرد بود…

  2. سامسونگ بعد از سه سال داره جواب ساخت دوربینa7 سونی رو میده اونم با دیافراگم کوچکتر و طراحی تکراری
    کالا سامسونگ عرضه ساخت دوربین حرفه ای رو نداره

    22
    7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH