دو گوشی دیگر اندروید 4 را دریافت کردند

در حالی‌که هم‌اکنون بعضی از گوشی‌ها و تبلت‌ها آماده دریافت به‌روزرسانی نسخه 4.1 اندروید می‌شوند، همچنان برنامه به‌روزرسانی بعضی دیگر از گوشی‌ها به نسخه قدیمی‌تر یعنی بستنی حصیری ادامه دارد.

امروز آپدیت بستنی حصیری برای دو گوشی یکی از برند سامسونگ و دیگری از برند سونی عرضه شد. در خبرها آمده است که Samsung I9103 Galaxy R و Sony Xperia P در برخی از مناطق ویرایش 4.0.4 اندروید را دریافت کرده‌اند.

Galaxy R با پردازنده دو‌ هسته‌ای Nvidia Tegra 2، صفحه نمایش 4.2 اینچی و تجهیز به فن‌آوری بلوتوث 3 که حالا یک سال از زمان عرضه‌اش به بازار گذشته است، امروز در شهر سوئد اولین به‌روزرسانی‌ رسمی بستنی حصیری را دریافت نمود.

سونی نیز برای مدل محبوب و خوش‌قیمت Xperia P بستنی حصیری را ارائه نمود. مزایایی که برای این آپدیت عنوان شده عبارتند از:

1- بازده باتری در حالت استندبای بنا بر پروفایلی که کاربر استفاده می‌کند تا 4 برابر افزایش یافته است

2- قفل کردن صفحه نمایش با قابلیت‌های بهبود یافته

3- ویجت‌ها را می‌توان به صورت دستی تغییر اندازه داد

4- اضافه شدن برنامه‌های جدید چند‌رسانه‌ای نظیر WALKMAN

والبته تغییرات ریز و درشت دیگر که باید خودتان تجربه کنید.

البته لازم به ذکر است که هر‌چند سونی در ارایه آپدیت برای گوشی‌های خود بسیار جامع و فراگیر عمل نمود و اکثر گوشی‌های اکسپریا را آپدیت کرد اما در عمل بسیاری از کاربران از این آپدیت‌ها ناراضی بودند. حال باید دید کاربران اکسپریا پی نظرشان در مورد این آپدیت چیست.

اگر Galaxy R یا Xperia P دارید خود را از امروز آماده دریافت آپدیت‌های بستنی حصیری کنید که صدای پای بستنی فروش در همین نزدیکی‌ها شنیده می‌شود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH