قدرتمندترین گوشی موبایل جهان معرفی شد!

احتمالا مقاله “Snapdragon S4 Pro، پادشاه 4 هسته‌ای‌ها” را در آی‌تی‌رسان مشاهده نموده‌اید. اکنون کمپانی گمنام Xiaomi (البته برای ما کاربران ایرانی که تحت هیچ شرایطی حاضر به استفاده از محصولات چینی نیستیم!) اولین گوشی دنیا را با استفاده از پردازنده‌های Snapdragon S4 Pro با نام Mi-Two معرفی نموده است تا (حداقل برای مدت محدودی) قوی‌ترین گوشی دنیا محصولی از این شرکت چینی باشد.

همان‌طور که قبلا در تست و بررسی‌های فراوان منتشر شده ملاحظه نموده‌اید، یک پردازنده 2 هسته‌ای Krait تقریبا قدرتی برابر با چیپست‌های 4 هسته‌ای معمول بازار مانند Tegra3 یا Exynos 4 دارد. حالا کافیست یک پردازنده‌ای 4 هسته‌ای Krait را تصور کنید تا به قدرت گوشی چینی! جدید بازار پی ببرید. البته در این نوشتار قصد ارایه تست‌های سخت‌افزاری این محصول را نداریم چون اولا هنوز این گوشی برای نقد و بررسی در اختیار کسی قرار نگرفته است و دوما قبلا تست‌های مرجع این پردازنده در مقاله “Snapdragon S4 Pro، پادشاه 4 هسته‌ای‌ها” در آی‌تی‌رسان قرار گرفته‌اند.

Mi-Two مجهز به 2 گیگابایت رم می‌باشد، همچنین پردازنده گرافیکی استفاده شده در این گوشی مدل قدرتمند Adreno 320 است و در وصف قدرتش همین یک جمله بس‌ که کمپانی Xiaomi قول داده کیفیت و قدرت گرافیکی این مدل در حد و اندازه‌های Xbox 360 باشد! باور می‌کنید؟!

صفحه نمایش Mi-Two مدل 4.3 اینچی IPS LCD است که مطابق معمول با رزولوشن تصویر 720p که چگالی تصویرش حدودا برابر 342ppi می‌باشد همراه شده است. دوربین پشتی گوشی مدلی 8 مگاپیکسلی بوده که توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 1080p همراه با 30 فریم بر ثانیه و یا با کیفیت 720p همراه با 90 فریم بر ثانیه دارد! (بله درست خواندید، 90 فریم بر ثانیه!)

حافظه داخلی دستگاه 16 گیگابایت می‌باشد که البته شیار کارت حافظه microSD نیز دارد. گوشی در نسخه‌های همراه با باتری 2000 یا 3000 میلی‌آمپر عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که ابعاد گوشی نیز 126mm x 62mm x 10.2mm می‌باشد.

Mi-Two همراه با اندروید 4.1 عرضه خواهد شد که احتمالا این نسخه توسط MIUI دچار تغییرات فراوانی شده است ( MIUI یکی از معروفترین سازندگان کاستوم‌ رام‌های اندرویدی می‌باشد که اصولا همیشه بهترین و پایدارترین نسخه‌های کاستوم‌ رام‌ها را منتشر می‌کند).

نکته قابل ذکر و جالب توجه دیگر، قیمت این سوپرفون می‌باشد که قرار است با قیمت 315 دلار به فروش برسد (تقریبا هم قیمت با بسیاری از 2 هسته‌ای‌های معمول بازار!).

منتظر شنیدن نظرات شما خوانندگان گرامی در مورد این محصول جدید چینی یا به عبارتی پادشاه قدرتمند گوشی‌های موبایل! هستیم.

6 در مورد “قدرتمندترین گوشی موبایل جهان معرفی شد!”

  1. آقا علیرضا از شما که صاحب وبسایت هستین بعیده که کلمه وابسته را اشتباه بنویسید 🙁 وابسته )صحیح است و (وابسطه) اشتباه است عزیزم.

  2. آقا امیررضا 315 رو ضربدر دلار آزاد کنی قیمتش درمیاد…یه چیزی هول و هوش 650 تا 700 هزار تومن درمیاد . اما نمیدونم بیاد چرا احتمالا بالای 1 تومن درمیاد!!!؟؟؟

    1. درست میفرمایید (متاسفانه!)
      نکسوس 7 250 دلاری که نهایت باید میشد 500 هزارتومن الان حدودا 800 تومنه. اینم احتمالا در بدو ورودش حدود 1 تومن قیمت گذاری میشه. البته به شرط اینکه اصلا وارد بشه!

  3. توی متن هم بهش اشاره شد ولی بگم که سازنده این گوشی ها همون سازنده رام های معروف اندروید یعنی miui هستند که حالا مشغول ساخت گوشی شده اند و رام های اختصاصی خوشون رو بر روی این گوشی ها قرار میدن پس مطمئنا از نظر ظاهری و شخصی سازی این گوشی ها هیچ کم و کاستی نخواهند داشت و از خیلی گوشی های بازار از نظر رابط کاربری بهتر خواهند بود ولی باید دید اگر اینجا بیاد قیمتش چند میشه

    1. تا الان فکر میکردم یه تیم سخت افزاری جدا و یه تیم نرم افزاری جدا هستند. یعنی کلا تیم کارکنان Xiaomi همون تیم نرم افزاری MIUI هست؟ یا دو گروه جدا اما خب وابسطه و همکار هستن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH