اطلاعات سونی اکسپریا E1 II پیش از معرفی منتشر شد!

سال گذشته کمپانی سونی، پایین‌رده 4 اینچی خود را با نام اکسپریا E1 معرفی کرد و توانست بخشی از افرادی را که استفاده چندانی از اسمارت فون ندارند، هدف قرار دهد. فعلا این کمپانی نسخه جدید این محصول را معرفی نکرده است اما یک خرده فروش آنلاین در اسپانیا اطلاعات و تصویر نسخه جدید این محصول را با نام اکسپریا E1 II منتشر کرده که نکته جالب، نحوه نام گذاری آن است زیرا که اصولا سونی اعداد را در نام محصولات خود افزایش می‌دهد.

sony_logo

از هر لحاظ این محصول نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده است و شاهد سخت افزار قدرتمندی در آن نسبت به گذشته هستیم. در نسخه قبلی پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.2GHz وجود داشت و اکنون سونی بر روی این محصول یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.3GHz قرار داده است. دوربین دستگاه نیز با 2 مگاپیکسل افزایش به 5 مگاپیکسل رسیده است و دوربین جلویی آن نیز 2 مگاپیکسلی است.

xperia-e1-ll

این دستگاه نیز مانند برادر بزرگتر خود یک صفحه نمایش 4 اینچی دارد اما وضوح تصویر آن کمی بهبود یافته و به 540 در 960 پیکسل رسیده است. 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی بر روی این محصول تعبیه شده است تا کاربر اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی آن ذخیره کند. سیستم عامل مورد استفاده اکسپریا E1 II نیز نسخه 4.4.4 اندروید است.

فعلا اطلاعاتی را سونی در این خصوص منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود سونی در جریان کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل (MWC 2015) این محصول را در کنار پرچم‌دار جدید خود (اکسپریا Z4) معرفی کند.

معرفی این محصول پایین رده در حالیست که سونی چندی قبل مدعی شده بود که تصمیم دارد توجه کمتری به بخش میان‌رده و پایین‌رده داشته باشد (زیرا این شرکت در بخش موبایل سوددهی مناسبی ندارد).

1 در مورد “اطلاعات سونی اکسپریا E1 II پیش از معرفی منتشر شد!”

  1. خیلی خوبه. به شرطی که قیمتش زیر 450 باشه.
    اگر مثل اکسپریا E3 و M2 قیمتگذاری بشه ارزش خرید نخواهد داشت.
    الآن هوآوری با honor 3c 4g به شدت داره تو رنج 600 هزار تومن جولان میده. واقعا مشخصاتش باور نکردنیه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH