تصاویر و مشخصات سونی اکسپریا E4 منتشر شد!

سونی در طول سال گدشته محصولات بسیار زیاد و خوبی را معرفی کرد که در هر سه سطح پرچم‌دار، میان‌رده و پایین‌رده وجود داشتند. اگرچه سونی چندی پیش اعلام کرد که تصمیم دارد در طی سال جاری تمرکز بیشتری بر روی پرچم‌داران داشته باشد و میان‌رده‌های کمتری را تولید کند اما این بدان معنی نیست که این کمپانی تصمیم ندارد میان‌رده و یا پایین‌رده جدیدی تولید کند.

اکسپریا E3 یکی از محصولات میان‌رده‌ای بود که سال گذشته توسط سونی معرفی شد و کاربران نیز استقال خوبی از آن کردند. حال اخباری در خصوص نسخه جدید این اسمارت فون به گوش می‌رسد که به احتمال زیاد به‌زودی شاهد اکسپریا E4 خواهیم بود (تصویری از این محصول نیز منتشر شده است).

Xperia-E4-render-leak_1

شکل و شمایل این محصول از زبان طراحی سونی استفاده می‌کند و حاشیه‌های صفحه نمایش نیز تقریبا زیاد است و همانند همیشه لوگوی سونی در بخش بالایی صفحه نمایش جای گرفته است. اکسپریا E4 یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 960 در 540 پیکسل خواهد داشت و 1 گیگابایت حافظه رم به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است. پردازش‌های مورد نیاز این محصول توسط پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6582 با فرکانس 1.3GHz انجام خواهد شد. پردازش‌های گرافیکی این دستگاه را نیز Mali-400 برعهده خواهد داشت.

Xperia-E4-render-leak_2

دریچه اکسپریا E4 به دنیای بیرون نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. انتظار می‌رود سونی این محصول را در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) که در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد، معرفی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH