تصاویری از نسل جدید کیا اسپورتیج منتشر شد!

کیا اسپورتیج را تقریبا همه می‌شناسند و در کشور ما نیز محبوبیت خوبی در میان افراد دارد. محصولاتی که ما در خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم مربوط به نسل اول تا سوم هستند و فعلا کمپانی کیا چهارمین نسل از اسپورتیج را معرفی نکرده است و انتظار می‌رود که اواخر امسال شاهد نسل جدید این محصول باشیم.

kia-sportage-winter-3

حال تصاویری از نمونه اولیه نسل جدید اسپورتیج منتشر شده است که تست‌های زمستانه خود را سپری می‌کند و همانند همیشه با پارچه پوشیده شده است تا شکل کلی آن قابل مشاهده نباشد. علاوه بر این پوشش برف نیز باعث می‌شود چندان نتوانیم شکل و شمایل آن را مشاهده کنیم. از آن جایی که کیا در هر نسل ظاهر و قدرت این خودرو را بهبود می‌بخشد در این محصول نیز به‌طور حتم چنین خواهد بود. در یکی از تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه این محصول داشبورد و فرمان نیز قابل مشاهده است و سایر تصاویر مربوط به بخش خارجی دستگاه هستند.

kia-sportage-winter-9

رینگ‌های دستگاه تقریبا شبیه به سومین نسل از اسپورتیج هستند اما ظاهر کلی خودرو تغیر یافته که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

بخش پشتی خودرو کاملا توسط پارچه و برف پوشیده شده است و نمی‌توان طراحی آن قسمت را مشاهده کرد و فقط می‌توان به استفاده از دو اگزوز در بخش پایین آن پی برد (نه بابا؟).

kia-sportage-winter-6

از لحاظ قدرت و توانایی نیز انتظار داریم کیا نهایت تلاش خود را کند و احتمال می‌رود بر روی چهارمین نسل از اسپورتیج موتور 1.6 لیتری با 136hp قرار گیرد و توربو شارژر آن نیز 2.0 لیتری با  245hp باشد. برای آشنایی با چهره و مشخصات اصلی این دستگاه می‌بایست تا اواخر امسال منظر بمانیم تا این کمپانی کره‌ای محصول جدید خود را معرفی و روانه بازار کند.

2 در مورد “تصاویری از نسل جدید کیا اسپورتیج منتشر شد!”

  1. واقعاً آدم میمونه تاسف بخوره به حال تولیدات داخلی یا بخنده. بخدا همین 3 نسل اسپورتیج رو کنار هم بزاری اینقدر تفاوت بینشون می بینی که نمی تونی باور کنی اینا همه یه اسم دارند. ولی تو ایران یه ماشین رو با یه تغییر داشبورد، جلو پنجره، چراغ های عقب و صندوق با یه اسم دیگه به مردم قالب می کنند…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH