با گوگل تاک خداحافظی کنید: 27 بهمن این سرویس غیرفعال می‌شود

اپلیکیشن Hangouts به‌زودی تبدیل به پیام رسان پیش‌فرض گوگل خواهد شد،‌ زیرا امروز گوگل اعلام کرد که از هفته آینده دسترسی به سرویس Google Talk قطع خواهد شد. سال گذشته کمپانی گوگل اپلیکیشن‌های Google Talk، سرویس پیام و صوتی را باHangouts ادغام کرده بود و اکنون اخباری در خصوص غیرفعال شدن این سرویس به گوش می‌رسد.

گوگل امروز اعلام کرد که از 16 فوریه (27 بهمن) دسترسی کاربران به سرویس Google Talk قطع خواهد شد و کاربران بهتر است اپلیکیشن Hangouts را بر روی مرورگر کروم نصب کنند تا بتوانند از خدمات IM استفاده نمایند.

google-hangouts-logo_story

در محیط وب، پنل چت جای خود را به اپلیکیشن Hangouts می‌دهد و عملکردی شبیه به آنچه دارد که در محیط اپلیکیشن کروم دیده‌ایم. اما فعلا معلوم نیست که سرنوشت سرویس‌های شخص ثالث که از گوگل تاک استفاده می‌کردند چه خواهد شد، از این بین می‌توان به Pidgin ،Miranda و Trillian اشاره کرد.

اپلیکیشن Hangouts از تکنولوژی خاصی استفاده می‌کند که سایر برنامه‌ها نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته بهتر است به این نکته نیز توجه کنیم که سرویس Hangouts بر روی اسمارت فون‌ها بسیار بهتر از Google Talk کار می‌کند.

امروزه اپلیکیشن‌های ارتباطی بسیار زیادی وجود دارند که کاربران ایرانی نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. شما کدام‌ها را برای برقراری ارتباطات خود برگزیده‌اید.

1 در مورد “با گوگل تاک خداحافظی کنید: 27 بهمن این سرویس غیرفعال می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH