اچ‌تی‌سی وان m9 با دوربین 20 مگاپیکسلی توشیبا روانه بازار خواهد شد!

اگرچه تمام ما منتظر پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در نمایشگاه سالانه موبایل هستیم اما در واقع از مشخصات دقیق و اصلی این محصول مطلع نیستیم. زیراکه هر روز اخبار و اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر می‌شود، امروز نیز اخبار و مشخصات جدیدی از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی را شاهد هستیم که توسط توسعه دهنده LlabTooFeR منتشر شده‌اند.

بر اساس این گزارش اچ‌تی‌سی وان m9 از گیرنده وای-فای BCM4356 استفاده می‌کند که در آن از شبکه‌های 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌شود و نسخه 4.1 بلوتوث نیز بر روی آن قرار داده شده است.

htc-one-m9-gold-2

اطلاعات دیگری که این توسعه دهنده منتشر کرده است مربوط به دوربین این دستگاه می‌شود که براساس اخبار از یک دوربین با سنسور T4KA7 توشیبا استفاده می‌کند و 20 مگاپیکسلی است. اندازه این سنسور 1/2.4 میلی متر بوده و البته منتظر دو دوربین در بخش پشتی این دستگاه نیستیم (همانند اچ‌تی‌سی وان m8) و اچ‌تی‌سی در این محصول به یک دوربین در بخش پشتی دستگاه بسنده کرده است.

بر اساس آنچه که انتظار داریم کمپانی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را به همراه نسخه بزرگ‌تر در اولین روز ماه مارس چند ساعت قبل از کنفرانس سامسونگ معرفی خواهد کرد و در همان روز شاهد پرچم‌دار کمپانی سامسونگ با نام گلکسی S6 نیز خواهیم بود. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی در کنار وان m9، وان m9 پلاس را نیز معرفی کند که با این کار بتواند فرآیند غلبه بر بازار و رقابت را تکمیل کند. شما چه انتظاراتی از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی دارید؟

2 در مورد “اچ‌تی‌سی وان m9 با دوربین 20 مگاپیکسلی توشیبا روانه بازار خواهد شد!”

  1. به نظرم می تونه یکی از 4 گوشی برتر سال باشه

    اما یه درخواست از تون دارم:

    میشه یه مقاله در مورد بهترین سرویس های نامحدود اینترنت با قیمت کمتر از 35 هزار تومن بگذارید، یا اگه مقاله نمیذارید همین جا بهم بگید کدوم سرویس نامحدود این رنج سرعت بیشتری در کرج داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH