مشخصات اصلی گلکسی S6 Edge منتشر شد، خمیده اما قدرتمند!

گلکسی S6 یکی از محصولاتی است که همانند برادرانش در طول چند ماه گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده و توانسته اخبار زیادی را به خود اختصاص دهد. از آنجایی که سامسونگ در جریان معرفی از گلکسی نوت 4 یک نسخه با صفحه نمایش خمیده را با نام گلکسی نوت اج معرفی کرد اغلب افراد منتظر این هستند که سامسونگ یک نسخه خمیده از پرچم‌دار خود را نیز معرفی کند.

AH-Samsung-Logo-Galaxy-12.2-Tablet-2

تاکنون این ادعا توسط اخبار مختلف تایید شده بود اما امروز با انتشار بنچمارک AnTuTu مشخصات اصلی این دستگاه نیز تقریبا تایید شد و در واقع بر این اساس شاهد یک محصول واقعا قدرتمند از سوی سامسونگ هستیم. امروز در بنچمارک antutu دستگاهی با مدل SM-G925W8 ثبت شده که مربوط به گلکسی S6 Edge است. (چندی پیش اخباری در خصوص اینکه گلکسی S6 Edge در دو طرف صفحه نمایش خمیده خواهد بود منتشر شده بود) محصول مذکور یک صفحه نمایش 5.1 اینچی با وضوح تصویر quadHD دارد که به احتمال زیاد از پنل سوپر آمولد استفاده می‌کند. 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول تعبیه شده است و اسمارت فون مذکور از پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 7420 استفاده می‌کند و پردازش‌های گرافیکی گلکسی S6 Edge نیز بر عهده Mali-T760 خواهد بود. این محصول از نسخه 5.0.2 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو این دستگاه قرار گرفته است.

SM-925W8-AnTuTu-listing_1

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی S6 و نسخه خمیده آن با نام گلکسی S6 Edge در اولین روز ماه مارس (10 فروردین) ساعتی بعد از کنفرانس اچ‌تی‌سی در خصوص معرفی پرچم‌دار این شرکت رونمایی خواهد کرد و به‌طور حتم ظرف 20 روز آینده تصاویر و اطلاعاتی بیشتری از این محصول را منتشر خواهیم کرد. پس همراه آی‌تی‌رسان باشید.

Apple-iPhone-4-History-Edition---67000

4 در مورد “مشخصات اصلی گلکسی S6 Edge منتشر شد، خمیده اما قدرتمند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH