اپل تصمیم دارد سنسور اثرانگشت خود را به‌روز رسانی کند!

محصولات کمپانی اپل تاکنون مورد توجه افراد زیادی بوده‌اند و بسیاری عملکرد این شرکت را تاکنون تحسین کرده‌اند. زیراکه اپل همیشه سعی دارد بهترین محصول را تولید کند. در بین محصولات این کمپانی اسمارت فون‌های اپل که آی‌فون نامیده می‌شوند محبوبیت بسیار بالایی دارند و برای کاربری‌های روزانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

iPhone6-23

اپل در آی‌فون 5s سنسور اثرانگشت قرار داد که عملکرد خوبی داشت و توانست روش جدیدی از ایجاد امنیت را برای اسمارت فون‌ها به ارمغان بیاورد. چندی بعد با معرفی آی‌فون 6 و 6 پلاس شاهد همین حسگر اثرانگشت بر روی آن‌ها بودیم که همانند گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند و کاربران می‌توانستند با کمک سیستم جدید اپل برای پرداخت‌های الکترونیکی (Apple Pay) امنیت بیشتری در معاملات خود داشته باشند.

اما حال شرکت امینتی آنالیز  KGI توسط تحلیلگر Ming-Chi Kuo گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن اپل در آی‌فون بعدی سنسور اثرانگشت خود را به‌روز رسانی خواهد کرد تا بتواند عملکرد بهتر و قدرتمندتری داشته باشد. البته انتظار اصلی از سنسور جدید این است که بتواند اثر انگشت کاربر را بدون خطا و به‌درستی شناسایی کند. البته همانند نسخه‌های قبلی انتظار می‌رود در آی‌فون جدید نیز حسگر اثرانگشت بر روی دکمه Home قرار بگیرد.

از آن‌جایی که اغلب سیستم‌های پرداخت از Apple Pay پشتیبانی می‌کند و به‌زودی نیز سیستم‌های جدیدی از آن پشتیبانی خواهند کرد می‌بایست اپل خطا سنسور اثرانگشت خود را کاهش دهد تا معاملات به درستی و بدون خطا انجام شوند.

1 در مورد “اپل تصمیم دارد سنسور اثرانگشت خود را به‌روز رسانی کند!”

  1. عالیه ولی توایران به چه دردی میخوره وقتی تحریم هستیم اپل ایدی نمیشه ساخت پراخت اپل هم بدرد نمیخوره 19 دلار باید بدیم بهش اونوقت تحریم باشیم هه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH