7 و 8 خرداد کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (I/O) برگزار خواهد شد!

بر اساس گزارش و دعوت نامه‌ای که امروز گوگل منتشر کرده است روز‌های 27 و 28 ماه می (6 و 7 خرداد) زمان برگزاری کنفرانس سالانه گوگل در سانفرانسیسکو است که کاربران مختلف نیز می‌توانند آن را به‌صورت مستقیم مشاهده نمایند.

سال گذشته در این کنفرانس شاهد معرفی اندروید در ابزار‌های پوشیدنی و خودرو‌ها بودیم. امسال نیز انتظار می‌رود این شرکت به بحث و گفتوگو در خصوص زبان طراحی متریال دیزاین بپردازد.

IO-2015

از طریق وب‌سایت این مراسم نیز می‌توان به وجود مرورگر کروم در کنفرانس نیز پی برد و به احتمال زیاد گوگل حرف‌هایی از این مرورگر را نیز به میان خواهد آورد. زیراکه در زمان ورود به صفحه مراسم گوگل به بخشی برای تنظیم موسیقی انتقال داده می‌شویم و کاربران می‌توانند با استفاده از موس خود یک موسیقی مجازی بسازند (امکان دسترسی از طریق IP ایران وجود ندارد).

Screen_Shot_2015-02-10_at_12.16.28_PM

کنفرانس گوگل I/O یکی از پرمخاطب‌ترین کنفرانس‌های سال است که تاکنون اخبار و اطلاعات جدید و زیادی را در آن مشاهده کرده‌ایم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در طی چند سال گذشته گوگل در همین کنفرانس خبری که برای توسعه دهندگان است عینک هوشمند خود را با نام گوگل گلس معرفی کرد و در طی آن چتر بازانی که عینک گوگل برچشم داشتند در بام محل کنفرانس فرود آمدند.

1 در مورد “7 و 8 خرداد کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (I/O) برگزار خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH