کانن به‌زودی نسخه جدیدی از دوربین‌های فیلم‌برداری خود را با رزلوشن 4K معرفی خواهد کرد!

نمی‌توان حرف از عکاسی به میان آورد و نام کانن را نشنید. زیراکه این کمپانی تاکنون دوربین‌های بسیار خوبی را هم در سطح خانگی و هم در سطح حرفه‌ای تولید کرده که رقیبان قدری برای سونی، نیکون و… محسوب می‌شوند.

timthumb

البته کانن فقط به عکاسی محدود نشده و در صنعت فیلم برداری نیز حضور خوبی دارد و در کنار دوربین‌های DSLR خود دو دوربین را نیز برای فیلم برداری حرفه‌ای تولید کرده است. با عملکرد خوب این دو محصول کانن تصمیم دارد نسخه جدید آن‌ها را با نام‌های EOS C300 Mark II و EOS C100 Mark II معرفی کند تا فعالان حوزه فیلم برداری نیز بتوانند از قابلیت‌های جدید کانن استفاده کنند. البته نکته مهم در این قسمت پشتیبانی هر دو دوربین از رزولوشن 4K است که امروزه توجه زیادی را به خود جلب کرده است. میزان تغییرات و بهبود‌ها در EOS C300 Mark II زیاد هستند اما در EOS C100 Mark II به چند به‌روز رسانی بسنده شده است.

علاوه بر این کانن تصمیم دارد تا قیمت این دو محصول را کاهش داده و با دوربین FS7  سونی که 7999 دلار قیمت دارد رقابت کند. انتظار می‌رود کانن دوربین EOS C300 Mark II را در آوریل سال جاری (فروردین-اردیبشهت سال 1394) معرفی نماید.

2 در مورد “کانن به‌زودی نسخه جدیدی از دوربین‌های فیلم‌برداری خود را با رزلوشن 4K معرفی خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH