اندروید 4.4.4 یا اندروید 5.0، کدام یک میزبان اکسپریا E4 خواهد بود؟ [به‌روز رسانی]

روز گذشته کمپانی سونی اسمارت فون جدیدی را از سری E خود معرفی کرد که ظاهری متفاوت نسبت به محصولات سونی داشت و تقریبا اسپرت شده بود. این محصول اکسپریا E4 نام دارد که از صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 540 در 960 پیکسل بهره می‌برد. پردازش‌های مورد نیاز این دستگاه نیز توسط پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek انجام می‌شود. این دستگاه یک میان‌رده خوش ساخت است که سونی فعلا قیمتی برای آن در نظر نگرفته است.

Sony-Xperia-E4

آن چیزی که در اکسپریا E4 در زمان معرفی نامعلوم بود نسخه سیستم عامل این دستگاه بود. زیراکه توسعه دهنده جهانی سونی اعلام کرده که نسخه 4.4.4 اندروید بر روی این دستگاه اجرا می‌شود و وب‌سایت تولید کننده دستگاه نیز خبر از سیستم عامل اندروید 5.0 بر روی اکسپریا E4 می‌دهد. اما ما انتظار داریم که سونی این محصول را ماه آینده با نسخه 5.0 سیتسم عامل اندروید روانه بازار کند.

اکسپریا E4 در کنار صفحه نمایش 5 اینچی و پردازنده MediaTek یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو دارد. 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است و یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند.

به‌روز رسانی: همان‌طور که در مطلب گفته شده بود اختلافی بین وب‌سایت اصلی سونی و وب‌سایت توسعه دهندگان این شرکت وجود داشت و اکنون با اصلاح این مشکل در وب‌سایت توسعه دهندگان سونی، ابهام نسخه سیستم عامل اندروید مورد استفاده در اکسپریا E4 بر طرف شد و این محصول با اندروید 4.4.4 روانه بازار خواهد شد.

3 در مورد “اندروید 4.4.4 یا اندروید 5.0، کدام یک میزبان اکسپریا E4 خواهد بود؟ [به‌روز رسانی]”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH