بهترین و در عین حال شرم‌آورترین اسمارت فون‌های شبیه سازی شده از گلکسی نوت 4

نوت 4 یکی از رویایی‌ترین هندست‌های سامسونگ بوده که پر شده است از سخت‌افزار و قابلیت‌های دل ربا.

در ضمن تاچ ویز بهینه شده برای این دستگاه و قلم محبوبش پر از ویژگی‌هایی است که شاید از وجود خیلی از آنها خبر هم نداشته باشید.

همین برتری نوت 4 باعث شده که خیلی از شرکتهای تقلید کار که کاملا مشخص هم است که کجایی هستند، دست به ساختن دستگاه‌هایی شبیه به نوت 4 بزنند.

در زیر بهترین تقلیدهای انجام شده از نوت 4 را خواهید دید:

HDC Galaxy Note 4

1

قیمت: فقط 149 دلار

از اندازه صفحه نمایش گرفته تا رابط کاربری کپی برابر اصل تاچ ویز، این HDC Galaxy Note 4 ما مجهز به پردازنده مدیا تک، صفحه نمایش اچ دی، رم 1 گیگابایتی است و تنها 150 دلار هم قیمت دارد.

Goophone N4

goophone-n4.image

قیمت فقط 200 دلار

مشخصات Goophone N4 حتی به گرد پای نوت 4 هم نمی‌رسد، ولی واقعا در تقلید شاهکار است. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش اچ دی و 5.7 اینچی، چیپ مدیا تک، رم 2 گیگابایتی و دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی است.  باتری این دستگاه 3200 میلی آمپری است و با توجه به این مشخصات قطعا خوب دوام می‌آورد.

No-name Note 4

09

قیمت: فقط 205 دلار

این را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های شبیه سازی شده نوت 4 دانست. با مشخصاتی چون رم 3 گیگابایتی، صفحه نمایش فول اچ دی، دوربین 16 مگاپیکسلی و البته آیکن 4G غیر واقعی در نوار وضعیت، این نوت 4 شبیه سازی شده بی نام و نشان، حتما طرفداران خودش را دارد.

11 در مورد “بهترین و در عین حال شرم‌آورترین اسمارت فون‌های شبیه سازی شده از گلکسی نوت 4”

  1. وای چقدر زور داره آدم گوشی اصلی بگیره بعد ببینه مردم عین گوشی خودشو گرفتن دستشون و باهاش پز میدن…
    ساسونگه دیگه اینقدر طراحیش ساده و پیش پا افتادست راحت میشه فیکشو ساخت…

    1. آخه پسر خوب چیزی که ارزش داشته باشه رو تقلبیش رو میزنن نه چیزی که ارزش نداره شما دیدی تا حالا کسی بره اسکناس 100 تومنی جعل کنه نه میرن تراول 50000 تومنی جعل میکنن که ارزش داشته باشه

    2. معمولا کپی از گوشیهای خاص و پرطرفدار ساخته میشه ، مثلا آیفون6 قبل اینکه وارد بازار بشه نسخه های کپی شده اون تو بازار بود.

  2. چرا نخرن دوست عزیز
    ظاهر که هیچ تفاوتی نداره و قیمتشم در حده یه پاییین زده در میاد ، واسه کلاس گزاشتن از لحاظ ظاهر برایه بعضیا خوبه اما اگه امکاناته نرم افزاریشم مالی باشه ارزشه خریدو داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH