ایسوس اولترابوک جدید خود را معرفی کرد: با UX305 آشنا شوید!

امروزه اغلب افراد ایسوس را با لپ‌تاپ‌هایش می‌شناسند و در واقع این کمپانی لپ‌تاپ‌های بسیار خوبی را در رنج‌های قیمتی متفاوت تولید کرده است. امروز نیز ایسوس از محصول جدید سری زن‌بوک در طبقه بندی اولترا بوک‌ها معرفی کرد که UX305 نامیده می‌شود و به‌صورت پیش‌فرض با ویندوز 8.1 روانه بازار خواهد شد. این محصول که در واقع رقیبی برای محصول جدید کمپانی دل با نام XPS 13 است از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و پنل آن نیز IPS است. پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اینتل Core M انجام می‌شود و 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD برای این محصول در نظر گرفته شده است.

UX305_edition_01

ایسوسUX305  واقعا لپ‌تاپ باریک و سبکی است که باتری آن قادر است تا 10 ساعت دوام بیاورد. ضخامت دستگاه در حدود 12.3 میلی‌متر و وزن آن 1.2 کیلوگرم است که در واقع تفاوت چندانی در وزن کیف شما به وجود نخواهد آورد. ایسوس بر روی این دستگاه یک تاچ‌پد بزرگ قرار داده و عملکرد و حساسیت کیبورد UX305 نیز مناسب است.

UX305_edition_05

علاوه بر آنچه که تا اینجا ذکر شد، ایسوس UX305 دارای 3 پورت USB 3.0 است که با کمک آن‌ها کاربر از لحاظ ارتباطی مشکلی نخواهد داشت و دستگاه از تکنولوژی Charger+ ایسوس نیز بهره می‌برد. اگرچه قیمت رسمی این محصول فعلا مشخص نشده است اما در برخی خرده فروشی‌ها می‌توان آن را با پرداخت 649.99 دلار تهیه کرد.

این دستگاه به دلیل ضخامت کم و وزن سبک می‌تواند مورد توجه کاربران زیادی الالخصوص افرادی شود که لپ‌تاپ خود را زیاد به مکان‌های مختلف می‌برند. از لحاظ قدرت نیز لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌تواند نیاز‌های عادی و سطح بالای کاربران را برطرف نماید (البته باید انتظارات خود را براساس قدرت سخت افزار این محصول تنظیم کنید).

UX305_black-Left-Back-Open45

2 در مورد “ایسوس اولترابوک جدید خود را معرفی کرد: با UX305 آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH