سرفیس پرو 4 و سرفیس مینی در طول سال جاری معرفی خواهند شد!

مایکروسافت با تولید تبلت‌های سرفیس توانست  سر و صدای زیادی به پا کند و واقعا هم این دستگاه‌ها بسیار خوب و قدرتمند بودند و سرفیس پرو 3 هنوز هم که هنوز است رقیب می‌طلبد. مایکروسافت با تولید تبلت‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به کامپیوتر را نیز دارند توانست کاربران زیادی را هدف بگیرد و موفق نیز شد (البته گران قیمت نیز است).

Surface-Pro-3

آخرین تبلت مایکروسافت سال گذشته با نام سرفیس پرو 3 معرفی شد که در حال حاضر از ویندوز 8.1 استفاده می‌کند اما اخبار حاکی از آن هستند که این شرکت تصمیم دارد در سال جاری دو محصول جدید را معرفی و روانه بازار کند. البته از آنجایی که مایکروسافت سخت در حال کار است تا بتواند هرچه زودتر نسخه نهایی ویندوز 10 را روانه بازار سازد پس می‌بایست بعد از انتشار نسخه رسمی سیستم عامل مایکروسافت منتظر معرفی تبلت‌های جدید این شرکت باشیم.

انتظار می‌رود مایکروسافت در سال جاری دو تبلت جدید خود را با نام‌های سرفیس پرو 4 و سرفیس مینی معرفی کند:

سرفیس پرو 4

همانند سرفیس پرو 3 این تبلت نیز قابلیت تبدیل شدن به کامپیوتر را نیز خواهد داشت و به احتمال زیاد از آخرین نسخه سیستم عامل موجود یعنی ویندوز 10 استفاده خواهد کرد. این محصول بر اساس گزارش یاهو صفحه نمایش 12 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1440 پیکسل خواهد داشت و کاربران قادر خواهند بود از راه‌های ارتباطی زیاد این محصول نظیر پورت‌های فرآوان USB و… استفاده کنند.

09Microsoft_Surface_Pro_2_35827901_620x433

سرفیس مینی

سرفیس مینی احتمالا محصولی با صفحه نمایش 8 اینچی خواهد بود که مناسب دانش‌آموزان و معلمانی است که تصمیم دارند لپ‌تاپ بزرگ خود را با یک دستگاه کوچک تعویض کنند تا حمل و نقل آن آسان‌تر شود.

از آن جایی که سرفیس پرو 3 و نسخه‌های قبلی آن بسیار گران قیمت بودند (حداقل در ایران) بهتر است مایکروسافت فکری نیز به حال قیمت دستگاه‌های جدید خود کند تا کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

1 در مورد “سرفیس پرو 4 و سرفیس مینی در طول سال جاری معرفی خواهند شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH