720 هزار دستگاه در طول سال گذشته از اندروید Wear استفاده کرده‌اند!

در طول سال گذشته ساعت‌ها و ابزار‌های هوشمند سر و صدای بسیار زیادی به پا کردند و شاهد حضور قدرتمند آن‌ها در بازار‌های جهانی بودیم و بازار ایران نیز بخش زیادی از آن‌ها را به‌فروش رساند. اگرچه ساعت‌های هوشمند به دوران بلوغ خود نرسیده‌اند اما ابزار‌های جالب و کاربردی‌ای هستند که می‌توانند زندگی مجازی کاربران را دچار تغییراتی کنند.

Moto-360-(3)

سال گذشته گوگل نیز اندروید wear را برای ابزار‌های پوشیدنی معرفی کرد و با استقبال خوبی مواجه شد. اما اگر به آمار و ارقام نگاهی بیندازیم چندان هم خوب عمل نکرده است. زیراکه در طول سال گذشته 4.6 میلیون ابزار هوشمند تولید شده و اندروید wear تنها 14 درصد آن‌ها را میزبانی کرده است. در طول سال گذشته 720 هزار دستگاه از اندروید پوشیدنی استفاده کرده‌اند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به موتو 360 اشاره کرد. البته ال‌جی نیز ساعت‌های هوشمند خوب و جالبی را در سال 2014 معرفی کرد که می‌توان به محصولاتی نظیر G Watch R و G Watch اشاره کرد.

البته انتظار می‌رود سهم اندروید پوشیدنی در طی امسال افزایش یابد و شاهد محصولات بیشتری با این سیتسم عامل باشیم. این سیستم عامل تا چند ماه دیگر رقیبی اساسی را به خود خواهد دید که اپل واچ نام دارد و اگرچه معرفی شده است اما فعلا وارد بازار نشده! انتظار می‌رود امسال کمپانی‌ها توجه زیادی بر روی ساعت‌های هوشمند و ابزار‌های پوشیدنی داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH