سامسونگ گلکسی گرند ۳ به زودی عرضه می‌شود

Samsung-Galaxy-Grand-could-release-soon

چندی پیش اخباری در خصوص مشخصات احتمالی و همچنین اندازه باریک‌تر گلکسی گرند ۳ سامسونگ منتشر کردیم و حال اخباری به گوش می‌رسد که نشان از انتشار این نسخه جدید و در تنها چند روز آینده دارد.

سامسونگ موبایل هند به تازگی تصویری را در قالب یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که در آن نیمه راست گوشی نمایان شده و متنی با عنوان: The Grandest ever coming soon در جلویش نوشته شده است. به طور یقین این گوشی شبیه به گلکسی گرند ۳ است، از لحاظ قرار گرفتن دکمه پاور آن تا دوربین جلویی و همچنین شعاری که سامسونگ برایش در نظر گرفته است.

از زمانی که گلکسی گرند ۲ در اوایل سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد، حضور نسخه سوم آن کاملا محتمل به نظر می‌رسید. گلکسی گرند ۲ توانست در نیمه نخست سال ۲۰۱۴، فروش خوبی را برای سامسونگ رقم بزند و بدین خاطر ادامه یافتن روند تولیدی آن امری بدیهی خواهد بود.

بر طبق اخبار منتشر شده درباره مشخصات این هوشمند جدید، به نظر می‌رسد که گرند ۳ تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه پیشین نداشته باشد و مجهز به نمایشگر ۵.۲۵ اینچی با وضوح اچ‌دی باشد. البته سخت‌افزار آن چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ بوده و ۱.۵ گیگابایت رم، به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این هندست جدید هستند.

دوربین اصلی گرند ۳ با توانایی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی یک نمونه ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز برایش فراهم است.

یکی از نکات مورد ابهام در مورد گلکسی گرند ۳، نسخه اندروید عرضه شده است که بین ورژن ۴.۴ یا کیت کت و نسخه ۵ یا آب‌نبات چوبی، بین علما اختلاف است! البته ما امیدواریم که از جدیدترین اندروید بهره ببرد.

حال باید ببینیم که گلکسی گرند ۳ قادر است تا موفقیت‌های نسخه قبلی را تکرار کند، امری که به طور قطع بیشتر از هر چیزی به قیمت آن بستگی دارد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی گرند ۳ به زودی عرضه می‌شود”

  1. یکی از بهترین و خوش قیمت ترین گوشی های سامسونگ همین گلکسی گرند هست که امیدوارم گرند ۳ هم مثل قبلی ها خوب باشه تا بلکه سامی به کمک این دو سه مدل همچنان بتونه زنده بمونه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH