اندروید 5 کمتر از iOS 8 کرش می‌کند!

سیسم عامل اندروید یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های موجود است که تاکنون نیز کاربران زیادی را به‌سوی خود کشیده و گوگل که پدر این سیستم عامل محسوب می‌شود همیشه سعی دارد آن را بهبود داده و تجربه کاربران در استفاده از آن را خوش‌آیند کند. یکی از سیستم عامل‌هایی که رقیب اصلی اندروید محسوب می‌شود فرزند کمپانی اپل با نام iOS است که در اغلب مواقع شانه به شانه اندروید حرکت می‌کنند و به هیچ وجه تصمیم به تسلیم ندارد.

android-vs-ios

گوگل با معرفی اندروید 5.0 تغییراتی زیادی را به دنیای اندروید آورد و کاربران شاهد متریال دیزاین، قدرت بیشتر و… در این نسخه بودند. حال بر اساس گزارش‌های منتشر شده اپلیکیشن‌ها در نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید کمتر از iOS 8 کرش می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند. در آزمایش‌های انجام شده 2.0 درصد از برنامه‌ها در اندروید 5.0 کرش کردند و این در حالیست که میزان کرش برنامه‌ها در iOS 8 حدود 2.2 درصد است. اگرچه 0.2 چندان عدد بزرگی نیست اما در زمانی که تعداد بسیار زیادی کاربر از آن استفاده کنند عدد بزرگی در مقایسه با اندروید 5.0 به وجود می‌آید.

شاید جالب باشد بدانید که میزان کرش اپلیکیشن در اندروید کیت‌کت 2.6 درصد و در iOS 7 حدود 1.9 درصد بود. پس با این اوصاف گوگل بسیار خوب عملکرده اما گویا اپل در زمینه نسخه جدید سیستم عامل خود پسرفت داشته است. نظر شما در این خصوص چیست؟

4 در مورد “اندروید 5 کمتر از iOS 8 کرش می‌کند!”

  1. واقعا بعضی مواقع اطلاع رسانیتون ضعیفه .
    الان 1روز از عرضه پیش نمایش ویندوز 10 برای موبایل گذشته و حتی 1 خبر هم نزاشتید شما .

  2. خدایی اندروید 5 خیلی بهتر از IOS8 هست البته چون تازه اومده یه سری باگ داره که اونم ایشالا به زودی حل میشه…
    ما که راضییم! ^_^

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH