ساعت هوشمند No.1 G2 را بشناسید: یک همراه ویژه با قیمتی عالی

no1-g2-2

ساعت‌های هوشمند را می‌توان یکی دیگر از تازه واردان دنیای فناوری دانست که به دنبال جای پای محکمی برای خود می‌گردند. البته بهای نسبتا بالای این دستگاه در سبد کالای اکثر سازندگان سبب شده است تا بسیاری بی‌خیال داشتن یک اسمارت واچ شوند. اما برخی کمپانی‌ها وجود دارند که تلاش می‌کنند تا محصولی را با قیمتی مناسب و کارایی بالا به خریدار خود عرضه کنند که گل سرسبد این سازندگان، کمپانی‌های چینی هستند!

چندی پیش یک گوشی مقاوم به نام No.1 X2 را به شما معرفی کردیم که قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای داشت و حال قصد داریم تا شما را با ساعت هوشمند این کمپانی به نام No.1 G2 آشنا کنیم. محصولی که بیشتر از هر چیزی شبیه به ساعت هوشمند سامسونگ Gear 2 است اما قیمتی به مراتب پایین‌تر داشته و از قابلیت‌های جالب و تا حد امکان مشابهی نیز بهره می‌گیرد.

نخستین توانایی این ساعت در اتصال آن است که از طریق بلوتوث نسخه 4 انجام شده و می‌تواند نه تنها با تمام گوشی‌های اندرویدی، بلکه با آی‌فون اپل نیز به خوبی هماهنگ شده و بدین خاطر یک گزینه ایده‌آل برای دارندگان iOS باشد. بر طبق گفته سازنده، این ساعت هوشمند می‌تواند تا با 99 درصد گوشی‌های بازار همسان شود و به خوبی مکالمات، پیامک‌ها، وضعیت آب و هوا و… را به کاربر خود نشان دهد.

no1-g2-7

از آنجایی که یکی از اهداف تولید این ساعت‌ها، نظارت بر سلامتی شماست، G2 قابلیت‌های ویژه‌ای را در بطن خود کار گذاشته که از آن جمله می‌توان به کنترل ضربان قلب، گام شمار، محاسبه میزان کالری سوزانده شده در بدن‌تان، دنبال کردن برنامه‌های کاری و سلامت شما و… اشاره کرد.

no1-g2-4

از دیگر ویژگی‌های جالب این ساعت هوشمند، بایستی به تعبیه شدن پورت اینفرارد بر روی دستگاه اشاره نمود که به واسطه آن شما قادر هستید تا اکثر لوازم خانگی خود از جمله تلویزیون، پلیر، کولر گازی و… را کنترل کنید. این قابلیت به طور معمول در گوشی‌های بالا رده ال‌جی و سامسونگ دیده می‌شود و حال کمپانی No.1 آن را در قلب ساعت هوشمندش گذاشته است.

no1-g2-3

اگر بخواهیم به مقاومت این ساعت اشاره کنیم، بایستی بر روی شیشه به کار رفته بر روی G2 تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم، جایی که استفاده از شیشه Sapphire سبب استحکام خاصی برای دستگاه شده و آن را ضد آب و گرد و غبار هم کرده است. به گفته سازنده، مقاومت این شیشه از گوریلا گلس هم بیشتر بوده و مخصوص به ساعت‌های لوکس و مجلسی است!

no1-g2-6

اگر به مشخصات فنی No.1 G2 دقیق‌تر شویم، متوجه خواهیم شد که از یک نمایشگر 1.54 اینچی با وضوح تصویر 240 در 240 پیکسل بر روی آن استفاده شده که برای چنین ابعادی، معقول به نظر می‌رسد. در بطن دستگاه، پردازنده مدیاتک MT2502A به همراه 128 مگابایت رم و 32 مگابایت حافظه داخلی کار گذاشته شده است و یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم برای شما به شکار لحظه‌ها می‌پردازد. وظیفه تامین نیروی دستگاه هم بر عهده یک باتری 350 میلی‌آمپری بوده و از طریق درگاه یواس‌بی قادر به شارژ کردن آن هستید.

no1-g2-1

این ساعت در رنگ‌های گوناگونی همچون مشکلی، قهوه‌ای، نارنجی و با بندهای فلزی و چرمی عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه هم تنها 80 دلار است (در حدود 250 هزار تومان) که برای چنین سطحی از امکانات، معقول به نظر می‌رسد.

no1-g2-5

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه رسمی سازنده یعنی No.1 G2 مراجعه کنید.

7 در مورد “ساعت هوشمند No.1 G2 را بشناسید: یک همراه ویژه با قیمتی عالی”

  1. من هم اول وسوسه شدم از این ساعت بخرم . ولی با یکی از دوستان یک ساعت سیم کارت خور اندروید کامل رو بهم معرفی کرد دوربینش هم ۵ مگا پیگسله البته با یک هزینه بالاتر. الان به جای گوشی از این ساعت استفاده میکنم خیلی هم راضیم یه گوشی کامله .به نظر من اگه کسی می خواد ساعت هوشمند بخره یه کاملشو بخره که سیم کارت میخوره و تلگرام روش نصب میشه

  2. درسته کپی از سامسونگه اما نسبت به کارایی و قمتش خیلی می ارزه
    بخصوص اینکه با ایفون هم میشه هماهنگ کرد دیگه عالبه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH