نسخه رسمی اپلیکیشن here برای اندروید منتشر شد! (همراه لینک دانلود)

سرویس نقشه نوکیا که here نام دارد تاکنون توانسته کاربران زیادی را به سوی خود بکشاند و این درحالیست که نسخه اندروید آن در حال آزمایشی به سر می‌برد. حال این کمپانی یک به‌روز رسانی جدید و کلی را برای دستگاه منتشر کرده است که در طی آن نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز از حالت آزمایشی خارج شده و به‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

HERE-is-no-longer-in-beta

این به‌روز رسانی بخش‌های زیادی از برنامه را تحت تاثیر قرار داده و بهبود‌های زیادی در آن صورت گرفته است. بخش موقعیت یابی در این نسخه دچار تغییراتی شده است و کاربر می‌تواند روش‌های مختلف ادامه مسیر (خودرو، پیاده و حمل و نقل عمومی) را در یک جا مشاهده نماید. این درحالیست که در نسخه قبلی حالت خودرو پیش فرض بود و کاربران برای تغییر نوع حرکت خود می‌بایست بر روی تب یا سربرگ دیگری می‌رفتند.

در این نسخه اطلاعات و محتوای اپلیکیشن نیز بهبود و افزایش یافته است و در واقع شاهد یک نسخه غنی‌تر از قبل هستیم. همچنین امکان تماشای ساختمان‌ها به صورت سه‌بعدی نیز وجود دارد.

HERE-is-no-longer-in-beta-(1)

اگرچه اپلیکیشن here در حال حاضر تنها در دسترس کاربران ویندوزفون و اندروید قرار دارد؛ اما گزارش‌ها حاکی از انتشار نسخه iOS این برنامه هستند، پس به‌زودی شاهد اپلیکیشن نقشه نوکیا در اسمارت فون‌های اپل نیز خواهیم بود.  شما می‌توانید برای دانلود نسخه رسمی و اندرویدی اپلیکیشن here از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

دانلود اپلیکیشن here برای اندروید از طریق گوگل پلی

4 در مورد “نسخه رسمی اپلیکیشن here برای اندروید منتشر شد! (همراه لینک دانلود)”

  1. بهزاد صمدی

    منم هرچقدر تلاش کردم نشد که نشد
    نمیدونم علتش چیه
    همه راه ها رو هم امتحان کردم ولی جوابی نگرفتم
    نمیدونم مشکل چیه
    اصلا اجاه ثبت نام نمیده
    از سیستم میشه ثبتنام کرد اما گوشی اصلا اجازه نمیده

  2. چرا وارد نمیشه همه جور راهی برای ثبت نام انجام دادم نشد که نشد!!!!
    کسی تونسته ثبت نام کنه؟!؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH