سفری به دفترچه آی‌تی‌رسان: همه آنچه که در رابطه با اکسپریا Z4 می‌دانیم!

کمپانی سونی همیشه سعی داشته است تا اسمارت فون‌هایی بی‌نقص و خاص را معرفی کند که این سیاست در زمینه پرچم‌دار‌ها نیز بیشتر به چشم می‌خورد و سونی همیشه تصمیم دارد پرچم‌دارانی خاص و کاربردی را روانه بازار سازد و در این زمینه نیز تاکنون موفق بوده است.

Xperia-Z4

سری Z سونی همیشه رقیبانی برای رقابت با سایر پرچم‌داران بوده و هستند. آخرین محصول این سری نیز که اکسپریا Z3 نام دارد یک پرچم‌دار تمام عیار است و در طراحی و حتی کارایی نیز کوچکترین مشکلی ندارد. اگرچه این محصول تابستان امسال معرفی شد اما در واقع سونی با معرفی پرچم‌داران خود در دوره زمانی 6 ماهه می‌بایست در حوالی ماه آینده محصول جدید و پرچم‌دار خود را معرفی کند که انتظار می‌رود اکسپریا Z4 نامیده شود. هرچند که شایعه شده زد 4 در MWC معرفی نخواهد شد!

Sony-Xperia-Z4

باید ازعان کنیم که اگرچه قرار است پرچم‌دار سامسونگ و اچ‌تی‌سی نیز در کنفرانس جهانی موبایل احتمالا با پرچم‌دار سونی معرفی شوند اما در واقع میزان اخباری که از آن‌ها شنیده‌ایم بسیار بیشتر از محصول سونی هستند و تقریبا محصول آینده سونی در مرکز توجهات نیست. اما از آنجایی که شایعات و اخبار در خصوص پرچم‌داران تقریبا فاصله کمتری با واقعیت دارند پس ما نیز می‌توانیم با مروری بر شایعات مختلف اکسپریا Z4 را در ذهن خود تصور کنیم. پس همراه ما باشید تا باز گردیم به سه ماه گذشته و کل اخبار موجود در خصوص سونی اکسپریا Z4  را مرور کنیم.

آخرین اخبار در مورد پرچمداران آینده سونی، اکسپریا Z4 و Z4 Ultra

آخرین اخبار و تصاویر از سونی اکسپریا Z4 و Z4 Ultra

سونی در اکسپریا Z4 حاشیه‌های صفحه نمایش را به اندازه زیادی کاهش خواهد داد!

مشخصات دو گوشی سونی اکسپریا Z4 کامپکت و اکسپریا Z4 اولترا منتشر شد

اطلاعات جدیدی از اکسپریا Z4 منتشر شده است که تحلیل آی‌تی‌رسان آن را رد می‌کند!

اطلاعات جدیدی از اکسپریا Z4: دو نوع صفحه نمایش و پورت میکرو USB ضد آب!

اکسپریا Z4 در FCC ثبت شد، فاصله زیادی تا زمان معرفی نداریم!

سونی اکسپریا Z4 و انتظاراتی که بر آورده خواهد شد!

احتمال غیبت سونی اکسپریا Z4 در رویداد MWC!

شماره مدل محصولات آینده سونی موبایل به‌بیرون درز کردند!

تصاویری از اکسپریا Z4 منتشر شد، پول پرچم‌دار را بدهید اکسپریا Z بخرید!

اطلاعات سونی اکسپریا Z4 در بنچمارک Geekbench منتشر شد!

همان طور که مطالعه کردید، تاکنون اطلاعات چندان زیادی از اکسپریا Z4 منتشر نشده است و منابع رسمی نیز هیچ کدام از آن‌ها را تایید نکرده‌اند. این احتمال وجود دارد که سونی سیستم امنیتی سازمان خود را بهبود بخشیده است تا هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکند و یا اینکه چیز جدیدی برای انتشار وجود ندارد. به هر حال می‌بایست در اسفند ماه امسال منتظر بمانیم و چشم به دستان سونی بدوزیم تا با فرزند جدید این کمپانی آشنا شویم. نظر شما در خصوص اکسپریا Z4 چیست و چه انتظاراتی از آن دارید؟ چرا تاکنون اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر نشده است؟ علاوه بر این شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر با مشخصات و اخبار پرچم‌دار جدید سامسونگ و اچ‌تی‌سی نیز آشنا شوید:

سفری به دفترچه آی‌تی‌رسان: همه آنچه که در رابطه با گلکسی S6 می‌دانیم!

سفری به دفترچه آی‌تی‌رسان: همه آنچه که در رابطه با اچ‌تی‌سی وان m9 می‌دانیم!

 

4 در مورد “سفری به دفترچه آی‌تی‌رسان: همه آنچه که در رابطه با اکسپریا Z4 می‌دانیم!”

  1. سونی نسل به نسل طراحیرو بهتر کرده ولی در z3 واقعا بی نقص عمل کرده،در z4 هم که دیگه عالیتر از عالی کار خواهد کرد

  2. به نظر نمیرسه طراحیش رو خیلی تغییر بده.به طراحی Z3 هم نمیشه ایرادی گرفت که بخواد بهبودش بده. پس احتمالا همان طراحی Z3 با سخت افزاری قوی تر خواهد بود.

  3. از سیستم امنیتی سونی خیلی خوشم میاد. تا الان بغیر از پردازندش که s810 هست هیچیش معلوم نیست. منتظر یه شگفتی از سونی هستیم عین تلویزیوناش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH