وزیر ارتباطات: لاین فیلتر نشده است، اختلالات به زودی برطرف خواهند شد!

چندی پیش خبری را در آی‌تی‌رسان تحت عنوان گزارش کاربران در خصوص مشکل اتصال به شبکه اجتماعی لاین منتشر کردیم و تاکنون نیز دیدگاه‌های زیادی را در مقاله مذکور شاهد بودیم که کاربران همچنان از مشکل دسترسی به لاین نارضایتی داشتند.

line-logo

ما نیز در آن مقاله گفته بودیم که فعلا معلوم نیست که دولت اقدام به فیلترینگ این شبکه اجتماعی کرده است یا خیر و علاوه بر این وجود مشکل و اختلال در این شبکه اجتماعی نیز احتمال می‌رفت. پیش از این هیچ نهاد دولتی در این خصوص اظهار نظری نکرده بود اما امروز وزیر ارتباطات در طی مراسمی اعلام کرد که مشکلات این شبکه اجتماعی مربوط به ایران نیست و در واقع اختلالاتی‌ست که در لاین به وجود آمده است. از دیدگاه وی این اختلالات همیشه در اغلب شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آیند و اکنون نیز شاهد این اختلالات در لاین هستیم و به زودی برطرف خواهند شد.

البته فعلا این مشکل مرتفع نشده است و کاربران همچنان در دسترسی به این شبکه اجتماعی مشکل دارند، این درحالیست که برخی از کاربران نیز هیچ مشکلی در دسترسی به این شبکه اجتماعی ندارند. پس اگر دولت ایران دستی در این ماجرا نداشته باشد، به‌زودی تمام مشکلات در این شبکه اجتماعی موبایلی برطرف خواهند شد و کاربران قادر خواهند بود تا همانند گذشته ارتباطات خود با سایر دوستانشان را از طریق لاین انجام دهند.

11 در مورد “وزیر ارتباطات: لاین فیلتر نشده است، اختلالات به زودی برطرف خواهند شد!”

    1. دوست عزیز اگه به هر دلیلی نمیخوای با گوشی یا تبلت کانکت بشی پیشنهادم استفاده از شبیه سازای اندرویده.

      دقیقا کاری که خودم دارم انجام میدم.

      بلواستک به نسبت گزینه بدی نیست…

  1. یکی پاسخ گو باشه لطفا
    من با لاین کامپیوتر یه روز در میان نمیتونم برم لاین
    کی ای مشگل حل میشه
    اصلا حل میشه

  2. مشکل نسخه کامپیوتری چیه که خود به خود میاد بیرون؟؟؟؟؟ خواهش میکنم کمک کنید خیلی واجبه . من با کامپیوتر میومدم الان چند روزه نمیشه برم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH